Reklama

Najpopularniejsza marka jubilerska na świecie Tiffany & Co. nie przestaje zaskakiwać. Po niesamowitej kampanii z Beyonce i Jay-Z w rolach głównych, przyszedł czas na ogłoszenie szalonej i niekonwencjonalnej współpracy, do której zaproszono markę Supreme. Połączenie kolekcji Tiffany „Return” z Supreme pozwolił stworzyć jej nowy wymiar „Return to Supreme”. Co oferuje?

Reklama

CZYTAJ TEŻ: Beyonce i Jay-Z promują biżuterię kultowej marki swoją randką!

Współpraca Tiffany & Co. z Supreme

Dwie zupełnie inne marki, a jednak połączyły siły, czego efektem pochwaliły się w swoich social mediach. Kolczyki, bransoletka, breloczki oraz perły – tego nie zabrakło w kolekcji dwóch marek.

Projekty są nietuzinkowe i na swój sposób kontrowersyjne. Breloczek w kształcie klucza z otwieranym nożykiem, sznur pereł z blaszką Supreme przypominającą nieśmiertelnik, streetwearowe kształty nawiązujące jednak do elegancji i szlachetności materiałów wykorzystywanych przez Tiffany & Co. Pomysł jest absolutnie niesztampowy i zadziwiający!

Łącznie marki wyprodukowały wspólnie sześć elementów biżuterii oraz koszulki z limitowanej edycji. Wszystkie produkty będą dostępne w sklepach Supreme oraz w wybranych butikach Tiffany & Co. od 11 i 12 listopada.

ZOBACZ TEŻ: Tiffany & Co otworzył pierwszą kawiarnię w Europie!

Reklama

Tiffany & Co. rozwija skrzydła

Odkąd luksusowa marka biżuterii dołączyła do LVMH, prężnie się rozwija. Pierwszym efektem wow tej fuzji była kampania w stylu „Śniadanie u Tiffany’ego”, gdzie w role główne wcielili się Beyonce i jej mąż Jay-Z. Para uchodzi za miłośników lukusowych brandów i z ogromną ostrożnością wybiera marki, z którymi współpracuje. W przypadku Tiffany & Co. odpowiedź mogła być tylko jedna.

Reklama
Reklama
Reklama