Reklama

W kampanii reklamowej Dolce & Gabbana na jesień 2018 wystąpili synowie gwiazd. Powiecie, że to nic nowego, bo ten pomysł włoscy projektanci eksploatują już od kilku sezonów. Ale tym razem naprawdę przeszli samych siebie i na planie swej reklamy zgromadzili chyba każdego gwiazdorskiego potomka, który miał choć minimalne zadatki na modela. W kampanii wystąpili więc: Rafferty Law (syn Jude’a Law), Christian Combs (syn P. Diddy), Charlie Oldman (syn Gary’ego Oldmana), Hero Fienne-Tiffin (bratanek Ralfa i i Josepha Finnesów) i Paris Brosnan (syn Pierce’a Brosnana). A także infuencerzy Cameron Dallas, Austin Mahone i Juan Pablo Zurita oraz artysta Shimizu Mash i model Nao Takahashi. Na koniec został nam jeszcze obiecany wnuk wielkiego Charliego Chaplina czyli Kevin Chaplin. Jak sądzicie, czy w tym przypadku ilość przeszła w… jakość?

Reklama
Reklama
Reklama
Reklama