Reklama

Kim Kardashian, właścicielka marki bieliźnianej SKIMS, zaprosiła do współpracy najsławniejsze Aniołki Victoria’s Secret. W nowej kampanii możemy zobaczyć Tyrę Banks, Heidi Klum, Alessandrę Ambrosio oraz Candice Swanepoel. Modelki promują piękno, które nie ma określonego kształtu lub wieku. Jak oceniacie efekty kampanii? Która z nich wypadła najlepiej?

Reklama

ZOBACZ TEŻ: Kim Kardashian w męskim garniturze Prady!

Materiały prasowe

Ciałopozytywność według SKIMS

Kim Kardashian to nie tylko jedna z najbardziej znanych influencerek, ale także rekin biznesu. Najpierw stworzyła markę kosmetyczną, która zrobiła absolutną furorę, a potem w 2019 roku założyła bieliźnianą markę SKIMS. Dla nikogo nie było to tajemnicą, że osiągnie ona międzynarodowy sukces. Po dwóch latach działalności wartość firmy jest szacowana na około 1,6 miliarda dolarów.

Motywem przewodnim marki SKIMS jest ciałopozytywność, a jej produkty są adresowane do każdego typu sylwetki. Dzięki temu każda kobieta znajdzie w ofercie marki coś dla siebie. Misją SKIMS jest promowanie ruchu społecznego, który nawołuje do akceptacji swojego ciała, bez znaczenia czy ma rozstępy, blizny, fałdki lub znamiona, ponieważ pozytywne wyobrażenie o swoim ciele jest niezwykle ważne, aby akceptować siebie w pełni.

ZOBACZ TEŻ: Kim Kardashian w kusej stylizacji podczas otwarcia butiku Skims

Materiały prasowe

SKIMS w świecie high fashion

Z czasem Kim zaczęła wprowadzać swoją markę do świata high fashion. W lipcu 2021 roku ogłosiła supermodelkę – Kate Moss – nową twarzą SKIMS. Trzy miesiące później pojawiła się kolekcja we współpracy z domem mody Fendi. Teraz, do swojej najnowszej kampanii Kardashianka zaprosiła topmodelki, które kiedyś błyszczały na pokazach Victoria’s Secret. Tyra Banks, Heidi Klum, Alessandra Ambrosio i Candice Swanepoel zapozowały przed obiektywem Sandy Kim i Grega Walesa, prezentując kolekcję Fits Everybody.

Materiały prasowe
Materiały prasowe

Na łamach portalu Harper’s Bazaar Tyra zdradziła, że świetnie się bawiła pracując z Kim, Heidi, Alessandrą oraz Candice. Odkąd przeszła na emeryturę, nie występowała w kampaniach bielizny, ponieważ jej ciało bardzo się zmieniło od czasów, kiedy pracowała jako zawodowa modelka i regularnie chodziła po wybiegach. Podkreśla, że to świetne uczucie znów wrócić na plan i pokazywać swoje ciało w celu szerzenia ciałopozytywności. Alessandra wtóruje jej, mówiąc, że projekt promujący akceptację swojego ciała i nabywania pewności siebie, to niezapomniane doświadczenie. Na zdjęciach między modelkami pozuje sama Kim Kardashian, której początkowo miało nie być w kampanii, ale kiedy zobaczyła Aniołki Victoria’s Secret w strojach SKIMS, postanowiła dołączyć. Celebrytka na swoim Instagramie napisała, że jest to zbyt kultowy i przełomowy moment, by go przegapić.

Materiały prasowe
Materiały prasowe

PRZECZYTAJ O: „Wybrałam siebie”, zdradza Kim Kardashian! Czego jeszcze nie wiecie o gwieździe?

Brak akceptacji siebie i swojego ciała to powszechny problem. Kobiety na codzień niosą ogromne brzemię presji związanej z ciągłym ocenianiem przez społeczeństwo ich wyglądu i ciał. Kampania zorganizowana przez SKIMS, pod czujnym okiem Kim Kardashian, jest bardzo ważnym sygnałem, ponieważ mówi: jesteś piękna bez znaczenia jak wyglądasz. Pokazuje, że pewność siebie i piękny wygląd modelek nie wynika z ich wyrzeźbionego, perfekcyjnego ciała, ale z samoakceptacji. Zainteresujecie się najnowszą kolekcją SKIMS? Czy przesłanie kampanii jest dla was inspirujące?

Materiały prasowe
Reklama

Tekst: Aleksandra Trendak

Reklama
Reklama
Reklama