Reklama

Sharon Stone została twarzą najnowszej kampanii włoskiego domu mody Dolce&Gabbana. 64-letnia aktorka zachwyca na zdjęciach niesamowitą figurą, wdziękiem i uśmiechem, a weneckie ulice i wnętrza w tle podkreślają wszechobecny romantyczny klimat.

Reklama

ZOBACZ TEŻ: Odkryty instynkt Sharon Stone: Składniki stylu gwiazdy Hollywood

Materiały prasowe

Dolce vita Sharon Stone

Drugą gwiazdą najnowszej kampanii włoskiego domu mody jest torebka Devotion Bag, która po raz pierwszy pojawiła się w sprzedaży w 2018 roku, a teraz przechodzi kolejną metamorfozę. Projektanci mówią, że powstała z „miłości do elegancji, kunsztu i dbałości o szczegóły”.

Kobieca i dojrzała Sharon Stone, znana z kultowego filmu Nagi Instynkt, w towarzystwie supermodeli – Adama Smitha i Sama Webba, celebruje na zdjęciach prawdziwe dolce vita, czyli słodkie życie. Radość i elegancję Stone uchwycił świetny fotograf – Michael Muller. Za stylizację aktorki odpowiadała Paris Libby, która przygotowała dla Sharon Stone dwie klasyczne i seksowne czarne sukienki: koronkową z odkrytymi ramionami i zmysłowym rozcięciem z boku oraz gładką, ale z efektownie prześwitującymi rękawami. Złota biżuteria, która uzupełniała obie stylizacje, świetnie podkreśla urodę Sharon Stone, a czarne, wysokie szpilki dodają jej seksapilu.

CZYTAJ O: Sharon Stone przeszła operację ratującą życie. „Po kilku tygodniach obudziłam się na oddziale intensywnej terapii"

Materiały prasowe

Sharon Stone i Devotion Bag

Torba Devotion Bag to nowy efektowny projekt z kobiecymi detalami. Uwagę zwraca zwłaszcza bogato zdobiona klamra w kształcie serca. Symboliczny element, określany jako Najświętsze Serce, pokryty jest 24-karatowym złotem, a został wykonany przy użyciu znanej od wieków techniki odlewania wosku zwanej cire perdue.

ZOBACZ: Sharon Stone w Cannes zdetronizowała inne gwiazdy!

Materiały prasowe

Zdjęcia Sharon Stone idealnie wpisują się w dotychczasową filozofię marki. Przypominają też inne sesje, których gwiazdą była między innymi Monica Bellucci. Jest to hołd złożony modowej klasyce oraz kobiecej dojrzałości. Sharon ma już sześćdziesiąt cztery lata, a wciąż emanuje niezwykłą energią i wygląda fantastycznie. Jak oceniacie efekty sesji zdjęciowej i kampanię Dolce&Gabbana? Skusicie się na zakup Devotion Bag?

Materiały prasowe
Reklama

Tekst: Aleksandra Trendak

Reklama
Reklama
Reklama