Sensacyjna zmiana w Loewe! Duet z Proenza Schouler przejmuje stery
To oni zastąpią Jonathana Andersona, który przez 11 lat transformował markę

Jack McCollough i Lazaro Hernandez - założyciele marki Proenza Schouler, zostali nowymi dyrektorami kreatywnymi Loewe. Zastępują Jonathana Andersona, który sprawował tę funkcję przez ostatnie 11 lat. Jaką mają wizję dalszego rozwoju hiszpańskiego domu mody?
ZOBACZ TAKŻE: Zapachowa forma sztuki. Poznaj najpiękniejsze flakony i artystów, którzy je stworzyli. Może stworzysz własną kolekcję?
Zmiana na czele Loewe
Od 7 kwietnia nowymi dyrektorami kreatywnymi Loewe będą Jack McCollough i Lazaro Hernandez – amerykański duet projektantów znany jako Proenza Schouler. Projektanci będą odpowiedzialni za wszystkie kolekcje marki – damskie, męskie, wyroby skórzane oraz akcesoria.
Skąd ten wybór?
Pascale Lepoivre, dyrektor generalna Loewe, wskazała na wyjątkową kreatywność i przedsiębiorcze podejście duetu. Podkreśliła, że ich wizja wykracza poza modę, obejmując różne dziedziny kultury i zróżnicowane rynki. Dodała, że McCollough i Hernandez są „serdeczni, otwarci i pełni życia” oraz idealnie wpisują się w intensywną i pełną pasji kulturę firmy.
Projektanci przeprowadzą się z Nowego Jorku do Paryża, gdzie znajdują się biura kreatywne Loewe, a także planują spędzić czas w Madrycie – miejscu narodzin marki w 1846 roku.
Co dalej z marką Proenza Schouler?
Choć McCollough i Hernandez przejmują kreatywną władzę w Loewe, nie rozstają się całkowicie ze swoją macierzystą marką. Pozostają udziałowcami Proenza Schouler i zasiadają w jej zarządzie. Obecnie współpracują z dyrektor generalną Shirą Suveyke Snyder, by znaleźć nowego lidera kreatywnego dla brandu. Przypomnijmy, że duet założył markę w 2002 roku, zdobywając uznanie m.in. dzięki pięciu nagrodom CFDA oraz torbie PS1, która zdobyła status „It bag”.
Dziedzictwo Jonathana Andersona w Loewe
Ich poprzednik w Loewe, Jonathan Anderson objął stanowisko dyrektora kreatywnego w 2013 roku. Dzięki jego wizji marka przeszła spektakularną transformację: z domu znanego głównie z wyrobów skórzanych, prezentów i perfum stała się globalnym graczem mody, znanym z odważnych projektów, artystycznych kampanii i współprac. Przychody Loewe wzrosły ponad siedmiokrotnie, zbliżając się do 2 miliardów euro.
Plany Loewe na 2025 rok – wystawy i ekspansja
Marka kontynuuje dynamiczny rozwój. Wśród najważniejszych wydarzeń w 2025 roku zaplanowane są: wystawa „Crafted World” w Tokio, dziewiąta edycja Loewe Foundation Craft Prize w Madrycie czy rozbudowa butiku przy Avenue Montaigne w Paryżu. Otwarty zostanie także nowy budynek Loewe Casa w dzielnicy Ginza w Tokio.
Dyrektor generalna Pascale Lepoivre nie kryje entuzjazmu: „Zbudowaliśmy solidne fundamenty we wszystkich kategoriach produktów i na kluczowych rynkach, co naszym zdaniem zapewni doskonałą platformę do budowania dla Jacka i Lazaro”.
Zobacz także
Pierścionki i obrączki z niespodzianką. Tę ślubną biżuterię kupują gwiazdy!
Współpraca reklamowa
Galeria
Pokazywanie elementów od 1 do 3 z 12
Akcje
Pokazywanie elementów od 1 do 4 z 17
Fale, tafla, zwiększona objętość. Air Wand to domowy stylista włosów!
Współpraca reklamowa