Reklama

Ogłoszenie Ryana Goslinga nową twarzą marki Gucci jest wiadomością, którą wszyscy chcieli w końcu usłyszeć. Aktor tego lata był bardzo zapracowany, gdyż w czasie światowej trasy prasowej promował film “The Grey Man”, a także zwrócił uwagę mediów nową produkcją, w której bierze udział, czyli film “Barbie”, gdzie u boku Margot Robbie wciela się w Kena. Wbrew pozorom w nowej kampanii marki Gucci możemy zobaczyć go w zupełnie nowej roli. Jak wyglądają zdjęcia? Jakie smaczki możemy na nich zobaczyć? Jaką historię opowiadają?

Reklama

ZOBACZ TEŻ: Bliźnięta z Polski gwiazdami ostatniego pokazu Gucci podczas Tygodnia Mody w Mediolanie

Najnowsza kampania marki Gucci

Zdjęcia wykorzystane w najnowszej kampanii marki Gucci opowiadają o pochodzeniu, podróży i doświadczeniu - te trzy słowa są kluczowe w historii zatytułowanej “Valigeria”. Marka w ten sposób chce upamiętnić swoje dziedzictwo i fakt, że wywodzi się od kufrów i toreb, pokazując, że jej produkty to coś więcej niż zwykły bagaż, ponieważ pozwalają doświadczyć niespodziewanego. Glen Lunchford świetnie uchwycił Ryana Goslinga przed obiektywem w towarzystwie licznych projektów z kolekcji “Savoy”, który idealnie oddaje klimat wakacyjnego podróżnika, poszukującego celu swojej wyprawy. Na jednym zdjęciu pcha wózek hotelowy z bagażem w garniturze w stylu lat 70. Na innym ujęciu możemy go za to zobaczyć w hawajskiej koszuli z kolekcji Gucci Spring 2022, otoczonego walizkami z monogramem GG i torbami podręcznymi. Na kolejnym zdjęciu można zobaczyć go siedzącego na tylnym siedzeniu chevroleta w prążkowanym garniturze i wąskim krawacie w stylu retro. Kampania jest utrzymana w ciepłym, wakacyjnym klimacie, którego brakuje nam w te październikowe dni.

Reklama

Zaangażowanie Goslinga do najnowszej kampanii marki to strzał w dziesiątkę, gdyż od dawna jest on ulubieńcem branży filmowej. Jego charakterystyczny styl noszenia garniturów i łączenia w pary pozornie nie pasujących do siebie elementów zdecydowanie przyciąga uwagę, między innymi podczas Festiwalu Filmowego w Cannes lub innych światowych premier. Właśnie dlatego marka Gucci, która ma świetny talent do wybierania najgorętszych nazwisk do współpracy w Hollywood, zdecydowała się na umieszczenie Ryana w ich niezwykłej historii o podróżach, która doskonale rezonuje z aktorem. Zobaczcie zdjęcia wykorzystane w kampanii w naszej galerii!

Reklama
Reklama
Reklama