Reklama

W najnowszej kampanii marki Escada wystąpiła Rita Ora. Piosenkarka reklamuje wiosenna kolekcję, a nawet własnoręcznie nadała nowy kształt torebce Heart. Za sprawą gwiazdy zyskała ona teraz mocny, czerwony kolor. Pojawienie się Rity Ory w reklamie niemieckiej firmy może budzić zdziwienie. Jednak zarówno Rita Ora, jak i dowodzący teraz Escadą Niall Sloan uważają ten fakt za zupełnie naturalny. „Escada to marka, z którą dorastałam”, deklaruje piosenkarka. Zaś Niall Sloan dodaje: „Rita Ora to prawdziwa kobieta Escady. Nasza założycielka Margaretha Ley od zawsze projektowała z myślą o kobietach, które potrafiły przebić szklany sufit. Ricie też się to udało”. Pytanie tylko, czy marce dzięki nowej ambasadorce uda się również odmłodzić swój wizerunek?

Reklama
Reklama
Reklama
Reklama