Renesansowe dzieła sztuki w niezwykłej kampanii okularów?
Marka w ten sposób zachęca do bycia artystą-anarchistą!
Marka Etnia Barcelona po raz kolejny zaskakuje swoją kampanią! Choć jest to młoda firma, zdecydowanie wyróżnia się na tle wszystkich innych odważnymi pomysłami. W poprzednich lookbookach wykorzystywała kadry m. in. z „Pulp Fiction”, „Mechanicznej pomarańczy” czy „Big Lebowski”, a teraz nawiązuje do najpopularniejszych renesansowych dzieł sztuki.
Fotografie wykonane we współpracy z Bielem Capllonchem przedstawiają sceny z obrazów odegrane przez modeli w najmodniejszych oprawkach sezonu. Jednak nie tylko wąskie okulary nadają nowoczesności i oryginalne elementy zostały zastąpione współczesnymi - na przykład zamiast szklanej kuli, Chrystus w dłoni trzyma... gin z tonikiem!
Etnia Barcelona swoimi działaniami pragnie wyrażać artystyczno-anarchistyczne podejścia do świata. Jej założyciele twierdzą, że chcą kolekcjami „pomóc ludziom zobaczyć świat w innym świetle i uczynić to, co niewidzialne widocznym”.
Zobaczcie te niezwykłe fotografie w naszej galerii!
1 z 6
Zdjęcie inspirowane obrazem „Zbawiciel świata” Leonarda da Vinci.
2 z 6
Zdjęcie inspirowane obrazem „Chłopiec ugryziony przez jaszczurkę” autorstwa Caravaggio.
3 z 6
Pierwowzór i współczesna wersja „Triumfu Bachusa” Diego Velázqueza.
4 z 6
Zdjęcie inspirowane obrazem „Self-Portrait with Spectacles” Jeana Chardina.
5 z 6
Zdjęcie inspirowane obrazem „Wolność wiodąca lud na barykady” autorstwa Eugène'a Delacroix.
6 z 6
Zdjęcie inspirowane obrazem Leonarda da Vinci „Dama z gronostajem”.