Reklama

Marka Etnia Barcelona po raz kolejny zaskakuje swoją kampanią! Choć jest to młoda firma, zdecydowanie wyróżnia się na tle wszystkich innych odważnymi pomysłami. W poprzednich lookbookach wykorzystywała kadry m. in. z „Pulp Fiction”, „Mechanicznej pomarańczy” czy „Big Lebowski”, a teraz nawiązuje do najpopularniejszych renesansowych dzieł sztuki.

Reklama

Fotografie wykonane we współpracy z Bielem Capllonchem przedstawiają sceny z obrazów odegrane przez modeli w najmodniejszych oprawkach sezonu. Jednak nie tylko wąskie okulary nadają nowoczesności i oryginalne elementy zostały zastąpione współczesnymi - na przykład zamiast szklanej kuli, Chrystus w dłoni trzyma... gin z tonikiem!

Etnia Barcelona swoimi działaniami pragnie wyrażać artystyczno-anarchistyczne podejścia do świata. Jej założyciele twierdzą, że chcą kolekcjami „pomóc ludziom zobaczyć świat w innym świetle i uczynić to, co niewidzialne widocznym”.

Reklama

Zobaczcie te niezwykłe fotografie w naszej galerii!

Reklama
Reklama
Reklama