Reklama

W środę 10 marca w aplikacji 4F do przedsprzedaży trafiła pierwsza kolekcja stworzona wspólnie przez markę 4F oraz nowego ambasadora marki – Roberta Lewandowskiego. Oficjalna premiera na 4F.pl i w sklepach stacjonarnych 4F odbędzie się 17 marca.

Reklama

4F x RL9: Premiera pierwszej kolekcji 4F i Roberta Lewandowskiego

Współpraca 4F z najlepszym piłkarzem świata opiera się na tworzeniu wspólnych, innowacyjnych kolekcji. Pierwsza, w nowoczesnym klimacie sportstyle, łączy w sobie najnowsze trendy i funkcjonalność. W produktach zastosowano materiały posiadające znane z profesjonalnej odzieży sportowej właściwości, takie jak: antybakteryjność, hipoalergiczność czy skuteczne odprowadzanie wilgoci. Dodatkowo cechują się wydłużoną trwałością. Kolekcja 4F x RL9 składa się z 38 elementów, w tym z bluz, spodni, szortów, longsleeve’ów, t-shirtów i czapek z daszkiem. Całość jest dostępna w stonowanych kolorach, które można ze sobą łączyć.

Mat.prasowe

4F x RL9 to projekt, który powstał na fundamencie pasji do sportu. Połączył najlepszego piłkarza świata, kapitana reprezentacji Polski i gwiazdę Bayernu Monachium z marką 4F, która od 14 lat ubiera polskich skoczków narciarskich i od 8 lekkoatletów. Na Letnich Igrzyskach Olimpijskich Tokio 2020 w ubraniach marki wystąpi aż osiem komitetów, w tym Polski Komitet Olimpijski.

"Od początku naszej działalności wspieramy sport" – mówi Igor Klaja, prezes OTCF S.A., właściciela marki 4F. "Lata ciężkiej pracy i zbierania doświadczeń pozwoliły 4F na zdobycie pozycji, w której do naszej drużyny dołączył najlepszy piłkarz na świecie – Robert Lewandowski".

Mat.prasowe

"Cieszę się, że dołączyłem do polskiej marki zbudowanej na wartościach, które towarzyszą mi od początku piłkarskiej kariery. 4F jest znane ze wspierania, propagowania i zachęcania do uprawiania sportu w Polsce i na świecie. Dodatkowo 4F ma wiedzę, doświadczenie i pozycję na arenie międzynarodowej, które pozwoliły nam na zaproponowanie wyjątkowej linii, w której każdy znajdzie coś dla siebie" – mówi Robert Lewandowski.

Kolekcja 4F x RL9 została także zdigitalizowana, dzięki czemu produkty można zobaczyć w aplikacji 4F za pomocą rozszerzonej rzeczywistości (AR) podchodząc do kapitana reprezentacji Polski na wyciągnięcie ręki. Można także po prostu skorzystać z aplikacji 4F i każdy produkt obejrzeć na skanie 3D sylwetki Roberta Lewandowskiego.

Reklama

Kolekcja 4F x RL9 jest już dostępna w przedsprzedaży w aplikacji 4F, a od 17 marca będzie możliwa do kupienia także w sklepach stacjonarnych 4F i na 4F.pl.

Mat.prasowe
Reklama
Reklama
Reklama