Reklama

Czy jesteś gotowa, aby wyjść z powrotem do świata? Czy przebierasz nogami z ekscytacji na myśl o spotkaniu z przyjaciółmi na mieście? A może odnalazłaś swój wewnętrzny spokój w domu i chcesz już w nim pozostać? Pamiętaj, wybór należy do Ciebie!

Reklama

Wiosenna kolekcja Nalu Bodywear to fantazja na temat powrotu do przed-pandemicznej rzeczywistości. Nasza bohaterka kampanii spędza czas w domu, szykując się do wyjścia do swojej ulubionej kawiarni. “Temat i tytuł kolekcji pojawiły się w momencie, gdy z fotografką zdecydowałyśmy, że nie chcemy tworzyć kolejnych zdjęć osadzonych wyłącznie w domu i snuć historii o lockdownie. Byłyśmy i wciąż jesteśmy, spragnione powrotu do rzeczywistości i właśnie tę tęksnotę wyraziłyśmy w tej kolekcji” opowiada Aleksandra Hanuszewicz, założycielka i projektantka Nalu Bodywear.

Jak przyznaje, stworzenie kolekcji “Are you ready to go?” stanowiło dla niej spore wyzwanie. “Dużo zastanawiałam się nad potrzebami kobiet, które przeżyły już blisko rok lockdownu.Wiedziałam, że ubrania biurowe nie wchodzą w grę, a dresy się po prostu znudziły. Dlatego postanowiłam stworzyć ubrania, które będą nadawały się zarówno do noszenia po domu, jak i na wyjście”.

W tym sezonie marka kontynuuje wątek stawiania pytań w tytułach swoich kolekcji. “Nie chcę mówić kobietom, jakie są bądź jakie mają być. Pytania, które zadajemy, mają na celu pogłębić wewnętrzną eksplorację i samopoznanie naszych klientek. Uważam, że siła kobiety, a w ogóle człowieka , bierze się ze świadomości swoich potrzeb i granic. Codziennie obserwuję siebie, moje klientki, czy też przyjaciół i widzę, jak przez ten rok ludzie bardzo się zmienili. Jakby lockdown był swoistym kokonem transformacji. Dlatego też pytam. Czy jesteś już gotowa, aby wyjść?” opowiada Aleksandra.

Nalu Bodywear od zawsze lawiruje swoimi projektami na granicy dziewczęcości i dojrzałej kobiecości. W obecnej kolekcji projektantka sięga po elementy młodzieżowej stylistyki lat 90.,łącząc je z nutą vintage i francuskim szykiem. Efektem tego są świeże, soczyste ubrania, w których seksualność przejawia się w nienachalny, sensualny sposób.

Reklama

W najnowszej kapsułowej kolekcji klientki znajdą kopertowe sukienki inspirowane francuską elegancją, spódniczkę mini z rozcięciem na udzie i dzianinowe bluzki na guziki rodem z lat 90tych. Oprócz tego pojawi się kultowy dla marki element damskiej garderoby, czyli, kimono Tara, tym razem w wersji żakardowej. Miłośnikom vintage’owych basiców Nalu Bodywear oferuje t-shirt o podwiniętych rękawkach i grubej szyjce z wyhaftowanym czerwonym logo w dwóch wariantach: białym i czarnym. Całość uzupełnia zestaw legginsów z prążkowanej dzianiny wraz z bluzką na cienkich ramiączkach, który znajdzie on swoje zastosowanie w domu, na zajęciach jogi i podczas weekendowych wyjazdów.

Reklama
Reklama
Reklama