Reklama

Poczucie bezpieczeństwa dla wielu wiąże się z własnym mieszkaniem. Dla Kobiet bezpieczeństwo to również bielizna, dzięki której czują się pewnie. Nowa kampania marki Samanta na sezon wiosna-lato 2021 przypomina o tych emocjach, równowadze oraz czasie, który warto wykorzystać by zadbać o siebie.

Reklama

Własna przestrzeń, estetyczne otoczenie i czas tylko dla siebie. O tym opowiadają kadry z sentymentalnej kampanii bielizny Samanta na sezon wiosna-lato 2021 uchwycone przez fotografkę Hanię Kantor. Obserwator podgląda spokój i równowaga łączą się z kobiecą nostalgią. Do udziału w sesji zdjęciowej zostały zaproszone modelki o różnych, naturalnych sylwetkach – Patrycja Biedrzycka oraz Joanna Manikowska. Przyłapane przez obiektyw w codziennych sytuacjach jak medytowanie czy czytanie książki prezentują barwne projekty marki. Optymistyczne, jasne zdjęcia budzą pozytywne emocje, które firma chce przekazać swoim wiernym oraz nowym Klientkom. Nowa kampania bielizny Samanta to również zachęta polskiego brandu by pozostać w domu i zatroszczyć się o siebie. To odpowiedni moment by zadbać o swój rozwój nie tylko intelektualny, ale również duchowy.

Na nadchodzący ciepły sezon zespół projektowy postawiły na konstrukcje i kolory zainspirowane mikroświatem. Wśród nich intensywne barwy ostrzegawcze motyli czy gąsienic oraz stonowane kolory ochronne ciem oraz koników polnych. Wymienione odcienie są symbolem bezpieczeństwa i poczucia komfortu. Subtelniejsze odcienie mają służyć jako ‘kamuflaż’ i nadać uczucia drugiej skóry, a te bardziej kolorowe dodawać pewności siebie oraz podkreślić indywidualność każdej Kobiety. Bielizna Samanta ma zwracać uwagę, ale też służyć Kobiecie jako tajna broń i podkreślać jej charakter.

W kolekcji Samanta znalazły się lubiane pastele, które zarezerwowane są na sezon wiosenny. Znajdziemy również klasyczną czerń i odcienie beżu, a dla fanek podkreślenie swojej indywidualności – modele w czerwieni i burgundzie. Wśród projektów wyróżnia się ten o nazwie Lea. Uszyty jest z detali przypominających plastry miodu, a hafty w stylu boho są hołdem dla pszczół, dzięki którym zawdzięczamy bujne i kolorowe kwiaty na górskich łąkach. Drugim wyodrębniającym się się modelem w wiosenno – letniej kolekcji marki jest Antinea, biustonosz w charakterze delikatnie drapieżnym oraz zmysłowym, dzięki dołączonym paseczkom oraz niebywałwym haftom ze Szwajcarii. Zainspirowany drobną roślinności oraz mieszkającymi w niej małymi owadami - mrówkami - jest dedykowany dla odważnych Kobiet.

Reklama

Marka zdaje sobie sprawę jak ważny jest zrównoważony rozwój oraz lokalna produkcja kolekcji, dlatego wszystkie modele powstają we własnej szwalni w Makowie Podhalańskim. Produkcja składa się wyłącznie z niezbędnych etapów, a materiały spełniają wszelkie standardy jakości i bezpieczeństwa, co pozwala na cieszenie się idealnie skrojoną oraz starannie wykonaną bielizną przez długie lata. Szwajcarskie hafty to znak rozpoznawczy Samanta Lingerie, a dodatkowe, przeplatające się metaliczne nici dodają luksusowego wyglądu biustonosza. Kolekcja dostępna będzie w sprzedaży na stronie internetowe www.samanta.pl oraz wybranych sklepach stacjonarnych.

Reklama
Reklama
Reklama