Reklama

Młoda marka, która z przytupem wkroczyła na salony w 2019 roku podczas pokazu duetu Thecadess. Już wtedy Amoreshoes pokochały polskie gwiazdy i influencerki. Kultowe kowbojki noszą min. : Lara Gesler, Ania Wyszkoni, Patrycja Kazadi, Edyta Górniak, Paulina Krupińska, Honorata Skabek czy Maja Bohosiewicz. Słabość do tych wyjątkowych butów mają również styliści, którzy bardzo chętnie współpracują z Amoreshoes, a wyniki tej współpracy można niejednokrotnie obserwować w wielu publikacjach lifestylowych i modowych.

Reklama

Młoda marka to nie znaczy, że ludzie którzy ją tworzą są zupełnymi laikami. Nic bardziej mylnego – część zespołu produkcyjnego ma ponad dwudziestoletnie doświadczenie w branży. Jest więc gwarancja, że Amoreshoes to porządne polskie rzemiosło, którego dopełnieniem są wysokiej jakości włoskie materiały i światowy design. Zakupy w tym małym brandzie to pewność z otrzymania tej jedynej, niepowtarzalnej pary, wyprodukowanej specjalne dla kupującego – nie ma nadprodukcji i zalegających towarów w magazynie.

Mocną stroną marki jest indywidualne podejście do klienta. Mnóstwo rozmów, maili, wiadomości i poszukiwań tej pary „idealnej” – mega kobiecej i super wygodnej. Amoreshoes wsłuchuje się w potrzeby w swoich klientek i wychodzi naprzeciw ich oczekiwaniom.

Reklama

Więcej modeli można znaleźć na stronie internetowej Amoreshoes!

Reklama
Reklama
Reklama