Reklama

Koniec starego i początek nowego roku zawsze skłaniają do podsumowań i nowych założeń. Dziś szczególnie. 2020 sprawił, że musieliśmy nauczyć się żyć w nowej rzeczywistości. Dopasować się do niej musiały firmy, marki, ale przede wszystkim całe społeczności. Przekonaliśmy się, że „zwolnij, rozejrzyj się wokół”, przestało być tylko hasłem wołającym z nagłówków gazet, kont internetowych czy profili nauczycieli budowania samoświadomości. W końcu bezpośrednio zaczęło dotyczyć to nas. Wystarczyło kilka tygodni, żebyśmy przewartościowali to, co w życiu najważniejsze, a potem zajrzeli do szaf i uznali, że mamy aż nadto. A gdy już się tym szafom dokładnie przyjrzeliśmy, zrozumieliśmy, że najważniejsza jest dla nas jakość, bezpieczeństwo i wygoda. Po prostu: „wear better”. Do pracy, która przeniosła się w sporej mierze przed kamery komputera, zaczęliśmy coraz częściej zakładać dresy. A żeby poprawić sobie humor, ozdabialiśmy je biżuterią. Każdy tę nową rzeczywistość musiał ułożyć inaczej. Nie inaczej było z NAGO girls – bohaterkami nowego cyklu polskiej marki NAGO. To dziewczyny takie jak ty – wyjątkowe. Żyjące świadomie i uważne na kwestie ekologii, spełniające swoje marzenia, choć nie zawsze bywa łatwo, marzące o lepszym świecie i starające się wywrzeć na niego jak największy wpływ. Zaczynając od siebie. Działając lokalnie. Bo stąd bierze się największa siła. Zobacz w naszej galerii poniżej zdjęcia z kampanii NAGO Girls.

Reklama
Reklama
Reklama
Reklama