Rihanna sfotografowała pierwszą kampanię swojej luksusowej marki Fenty!
I zdradziła, kto jest muzą tej kolekcji!
W ekskluzywnym domu towarowym The Webster przy 29 Greene Street w Nowym Jorku odbyła się premiera kolekcji nowej luksusowej marki Rihanny noszącej nazwę Fenty. Piosenkarka jest też autorką pierwszej kampanii marki. Od tej chwili ubrania i dodatki Rihanny prezentowane są aż na dwóch z sześciu pięter tego multibrandowego butiku. Na imprezie promocyjnej i afterparty pojawili się licznie nowojorscy celebryci: Jordan Barrett, Kitty Cash, Char Defrancesco, Imaan Hammam, Stella Lucia, Selah Marley, Renell Medrano, Dascha Polanco, Akeem Rasool, Ellen Rosa i Clark Sabbat. Pojawiła się także spóźniona dwie godziny Rihanna.
W krótkiej rozmowie z dziennikarzami gwiazda zdradziła oryginalny marketingowy pomysł swojej marki. Otóż Fenty nie będzie respektowało tradycyjnego podziału na kolekcje wiosenno-letnie i jesienno zimowe. Nowe ubrania i akcesoria będą trafiały do sprzedaży bez zapowiedzi kilka razy do roku. Jak tę strategię tłumaczy piosenkarka? „Ludzie nie chcą wiedzieć, kiedy coś się wydarzy. Nie chcą czekać, aż nadejdzie. Gdy coś zobaczą na własne oczy i pokochają, kupują. Ta niespodzianka jest bardzo seksowna”, mówiła Rihanna. Ubrana w skąpą różową sukienkę gwiazda dodała jeszcze, że to ona jest muzą własnej kolekcji. Ale co do tego nikt chyba nie miał żadnych wątpliwości…
1 z 7
Pierwsza kampania Fenty autorstwa Rihanny.
2 z 7
Pierwsza kampania Fenty autorstwa Rihanny.
3 z 7
Pierwsza kampania Fenty autorstwa Rihanny.
4 z 7
Pierwsza kampania Fenty autorstwa Rihanny.
5 z 7
Pierwsza kampania Fenty autorstwa Rihanny.
6 z 7
Pierwsza kampania Fenty autorstwa Rihanny.
7 z 7
Rihanna na premierze pierwszej kolekcji Fenty w Nowym Jorku.