Reklama

Nowy dyrektor kreatywny Calvin Klein, Raf Simons jeszcze nie pokazał swojej pierwszej kolekcji dla tej kultowej amerykańskiej marki. Zaprezentował za to swoją debiutancką kampanię reklamową i… nowe logo Calvina Kleina! Jest ono dziełem grafika Petera Saville, który wsławił się m.in. projektami okładek płyt Joy Division i New Order. Simons i Saville znają się od lat, współpracowali już wcześniej np. przy męskiej kolekcji projektanta z 2003 roku. Na czym polega zmiana, którą zaproponował Peter Saville? Nowe logo Calvina Kleina składa się z samych bezszeryfowych, czyli pozbawionych ozdobników dużych liter. Jak czytamy w komunikacie marki za sprawą tej zmiany następuje powrót do „do ducha oryginału” i pierwotnej idei twórcy tego modowego giganta czyli samego Calvina Kleina.

Reklama

Materiały prasowe

Pierwsza kampania reklamowa autorstwa Rafa Simonsa zatytułowana „Calvin Klein By Appointment”.

Polecamy też: Zaskakująca kampania Calvina Kleina. Jej autorem jest nowy dyrektor kreatywny marki, Raf Simons!

Tylko duże litery

Nie jest to jedyna zmiana logo, jaką widzieliśmy w ostatnich latach. W 2012 roku znak firmowy Yves Saint Laurent zreformował Hedi Slimane. Jak wiemy, teraz ten krok chce cofnąć jego następca, Anthony Vaccarello…. Nie tak dawno zaś Jonathan Saunders, nowy dyrektor kreatywny domu mody Diane von Furstenberg również zaprezentował nowy znak graficzny marki. Co ciekawe, wszystkie trzy nowe logo znanych domów mody wykorzystują wyłącznie duże litery i pismo bezszeryfowe… Tak więc chyba na naszych oczach powstaje nowy trend w designie! A teraz już chcemy życzyć powodzenia Rafowi Simonsowi, który 9 lutego podczas Nowojorskiego Tygodnia Mody pokaże swoją debiutancką kolekcję dla Calvina Kleina. Mamy też nadzieję, że z biegiem czasu przyzwyczaimy się do nowego logo kierowanej przez niego marki…

Reklama

Polecamy też: Dziś urodziny obchodzi Calvin Klein! Pamiętacie najbardziej skandalizujące reklamy jego marki?

Reklama
Reklama
Reklama