Reklama

Violeta by Mango kieruje swoje produkty do kobiet o krągłej figurze. Pragnie by czuły się pięknie, seksownie i modnie. Teraz przedstawia nową kampanię wiosna-lato 2019 z modelkami Palomą Elsesser, Loreną Durán i Izą IJzerman. Jej hasło przewodnie „I am what I am”, czyli „jestem jaka jestem” poznaliśmy jesienią, kiedy w reklamach marki wystąpiła Ashley Graham. Firma wspiera tę ideę i deklaruje: „moda to postawa, to czucie się dobrze we własnej skórze i powiedzenie tego jasno i wyraźnie, bez owijania w bawełnę, bez ograniczeń, proklamując piękno bez barier i we własnym stylu”.

Reklama

Zdjęcia do kampanii wykonał fotograf Bill Gentle w kolumbijskim mieście Cartagena de Indias, gdzie również nagrano oficjalny film prezentujący modowe propozycje na ten sezon. Rytm i charakter zdjęć odzwierciedla tropikalny klimat i atmosferę Karaibów, które były inspiracją dla letniej kolekcji. Nowa kolekcja Violeta by Mango prezentuje młody, aktualny i odważny wizerunek skonstruowany na bazie kwiecistych wzorów i lejących sukienek połączonych z intensywnymi kolorami pełnymi światła. Oby do lata!

Reklama
Reklama
Reklama