Neon, błysk, przyszłość - te trzy słowa świetnie opisują najnowszą kampanię H&M nazwaną “Neo Real”, która prezentuje najnowszą jesienno-zimową kolekcję. Twórcy czerpali inspirację z kosmosu, strojów astronautów i tym samym stworzyli swoją własną wizję przyszłości, która jest pełna jasnych mocnych, neonowych kolorów, odważnych krojów i błyszczących materiałów. Jak wyglądają zdjęcia wykonane do kampanii? Jakie ciekawe projekty możemy w niej znaleźć? Kiedy kolekcja wejdzie do sklepów?

Reklama

PRZECZYTAJ O: Najnowsza kampania marki Boss na sezon jesień-zima 2022

Futurystyczna kampania marki H&M

W tym sezonie H&M postanowił zainspirować się Star Trekiem i stworzyć kolekcję w klimacie space age, która czerpie inspirację z misji na Marsa i zaciera granice między rzeczywistością, a fantazją. Kluczowymi elementami kolekcji jest zdecydowanie anorak w kolorze fuksji, dwurzędowy płaszcz o mocnych ramionach w czekoladowym odcieniu i elektryzująco turkusowy polar maxi zdecydowanie przyciągają uwagę i chronią przed zimną pogodą. W kolekcji możemy też zobaczyć modną odsłonę trzyczęściowego garnituru, który składa się z oversizowej marynarki połączonej z rozszerzanymi spodniami lub z uniwersalną spódnicą - zestaw ten stanowi nowoczesną odpowiedź na klasyczną odzież roboczą. Kolejnym ciekawym projektem jest sukienka z falbanami obszyta srebrnymi cekinami, która będzie świetnie wyglądać z metaliczną koszulą lub harmonijkowymi spodniami. H&M wprowadza też do swojej oferty bardzo ciekawe akcesoria, takie jak brązowe kozaki za kolano, jasnoróżową wyściełaną kopertówkę, okulary przeciwsłoneczne w klimacie Sci-Fi oraz naszyjnik z plecionym kołnierzykiem z kryształu górskiego. Najnowszą, futurystyczną kolekcję opisuje następująco Ann- Sofie Johansson, która pełni funkcję doradcy kreatywnego w H&M:

Jak się ubrać "na przyszłość"? To było pytanie, które zespół H&M Studio zadał na jesień, gdy omawialiśmy inspirujące misje ludzkości w kosmos. Wymyśliliśmy ostre, minimalistyczne sylwetki, które dodają pewności siebie dzięki odważnym ujęciom kolorów – chcieliśmy, aby nasi klienci odważyli się marzyć.

Natomiast Linda Wikell, projektantka koncepcyjna H&M Studio przybliża czym konkretnie zespół kierował się w trakcie tworzenia tej ekscentrycznej kolekcji:

Dzięki moodboardowi wypełnionemu obrazami kosmosu zespół projektowy zastanawiał się, co zabrać na międzygalaktyczną podróż. Zdecydowaliśmy się na połączenie praktycznych elementów z bajecznymi przedmiotami. Srebrny komplet zdecydowanie moja ulubiona stylizacja, ale srebrne spodnie założyłabym z watowaną szarą koszulką i naszyjnikiem ze strasu – to idealna alternatywa dla imprezowej sukienki.

Najnowsza kampania H&M rzeczywiście daje wrażenie jakby przyniosła nas do kosmosu albo do filmu przedstawiającego wizję przyszłości jak w Blade Runner. Warto dodać, że w procesie jej tworzenia wzięło udział rodzeństwo - Georgia i Joel Palmer, londyńscy queerowi aktywiści, którzy aktywnie pracują w świecie mody, muzyki i sztuki, co pozwoliło im wnieść koncepcję i realizację zdjęć na zupełnie nowy poziom.

Zobacz także

Reklama

Odważna paleta kolorów i opływowe, a czasami szalone sylwetki to zdecydowanie flagowe elementy najnowszej, futurystycznej kampanii H&M. Kolekcja zdaje się sprzeciwiać prawom grawitacji za pomocą nietypowych tkanin i nowoczesnym akcesoriów. Warto zaznaczyć, że zgodnie z celami zrównoważonego rozwoju H&M, każdy jej element jest wykonany z materiałów pozyskiwanych w sposób jak najbardziej bezpieczny dla planety. Pokazuje to, że H&M widzi szaloną i barwną przyszłość, bez szkód dla środowiska. Najnowsza kolekcja będzie dostępna w wybranych sklepach i online od 13 października 2022.

Reklama
Reklama
Reklama