Najnowsza kampania Gucci przypomina flamandzkie obrazy!
I promuje niezwykłą kolekcję biżuterii!
Dom mody Gucci zaprezentował najnowszą kampanię reklamującą biżuterię zatytułowaną Le Marché des Merveilles czyli Rynek cudów. Autorką niezwykłych zdjęć, które były stylizowane na stare, flamandzkie malarstwo jest Julia Hetta. Na wysmakowanych portretach modelki pozują w ubraniach z kolekcji Resort 2019 i z piękną biżuterię Gucci lśniącą od szafirów, rubinów i brylantów. Po raz kolejny dyrektor kreatywny włoskiego domu mody Alessandro Michele pokazał, że jego wyobraźnia i wyrafinowanie nie mają sobie równych. Ale jak pokazuje przykład zwolnionego niedawno z Calvina Kleina, równie utalentowanego Rafa Simonsa to nie zawsze jest zaleta...
1 z 8
Najnowsza kampania reklamująca biżuterię domu mody Gucci zatytułowana „Le Marché des Merveilles”.
2 z 8
Najnowsza kampania reklamująca biżuterię domu mody Gucci zatytułowana „Le Marché des Merveilles”.
3 z 8
Najnowsza kampania reklamująca biżuterię domu mody Gucci zatytułowana „Le Marché des Merveilles”.
4 z 8
Najnowsza kampania reklamująca biżuterię domu mody Gucci zatytułowana „Le Marché des Merveilles”.
5 z 8
Najnowsza kampania reklamująca biżuterię domu mody Gucci zatytułowana „Le Marché des Merveilles”.
6 z 8
Najnowsza kampania reklamująca biżuterię domu mody Gucci zatytułowana „Le Marché des Merveilles”.
7 z 8
Najnowsza kampania reklamująca biżuterię domu mody Gucci zatytułowana „Le Marché des Merveilles”.
8 z 8
Najnowsza kampania reklamująca biżuterię domu mody Gucci zatytułowana „Le Marché des Merveilles”.