Reklama

Przed nami ostatni filmik dotyczący jesiennej kampanii Reserved w reżyserii Gordona von Steinera. Tym razem Joanna Kulig u boku Jeanne Damas ujmuje nie tylko swoim wyglądem, ale również... głosem! W najnowszym wideo aktorka w towarzystwie fortepianu w jazzowej aranżacji wykonuje utwór „Yes Sir, I can boogie”. Widzimy przy tym zmysłową grę spojrzeń, gestów i niedomówień, jaka rozgrywa się między bohaterkami...

Reklama

„Rendez-vous”, czyli ostatnia odsłona kampanii Reserved

Rozdział „Rendez-vous” stanowi zbiór wrażeń między snem, a jawą i ukazuje relację bohaterek, w tańcu przypominającym przedwojenne tango. Cała rzecz dzieje się w scenerii eleganckiego klubu muzycznego. Jakie jest tego przesłanie? Współczesna kobieta może wybrać swoją rolę i w tańcu, i w życiu. W wideo Jeanne Damas i Joanna Kulig zostają celowo skontrastowane - jedna z nich nosi czarną kopertową sukienkę, a druga obszerną koszulę, jakby wyjętą z męskiej szafy.

W tej odsłonie możemy zobaczyć głównie ubrania czarne i białe, które zapowiadają w Reserved nową kapsułową kolekcję Premium. Znajdziemy wśród nich sporo zapożyczeń z męskiej szafy oraz ponadczasowe, klasyczne fasony. Skupiona jest ona również na jakości – projektanci postawili na szlachetne materiały, jak wełna z merynosów, kaszmir, bawełna organiczną czy bawełna Pima.

Sama dyrektor marketingu Reserved, Monika Kapłan, dodała: „Kobiecość ma nieskończoną liczbę definicji i każda z nich jest piękna”. Stąd podział kampanii na 3 części, z której każda pokazuje inną wizję kobiecości. Choć są odmienne, łączy je język tańca, który tak jak trendy w modzie - można interpretować na wiele sposobów.

Joanna Kulig i Jeanne Damas w kampanii Reserved

Materiały prasowe

Reklama

Materiały prasowe

Reklama
Reklama
Reklama