Reklama

Pielęgnowana od lat czy dopiero odkrywana - pasja potrzebna jest w życiu każdego mężczyzny. Napędza do działania, pozwala zrozumieć siebie, daje satysfakcję. Dlatego Vistula, w najnowszej kampanii AW23, zachęca mężczyzn do szukania i rozwijania swoich zainteresowań. Marka zaprosiła Rafał Jonkisza, akrobatę, skydivera i influencera oraz Rafała Rulskiego, Mistrza Polski w wyścigach samochodowych, a obecnie instruktora doskonalenia techniki jazdy i konstruktora symulatorów do simracingu, aby pokazali jak realizują pasje we własnym, niepowtarzalnym stylu oraz jak moda towarzyszy im w codzienności.

Reklama
Materiały prasowe

Najnowsza kolekcja Vistula to nowoczesna i wysokiej jakości odzież dla mężczyzn, którzy od ubrań oczekują więcej, w każdej sytuacji. Realizując potrzebę komfortu i stylu, marka koncentruje się na tworzeniu wygodnych, funkcjonalnych i niezawodnych projektów, które dotrzymują kroku podczas codziennych wyzwań.

Kolekcja na miarę współczesnego mężczyzny

Dzięki zastosowaniu najwyższej jakości materiałów, kolekcja wyróżnia się wyjątkową elastycznością, doskonałym dopasowaniem i co najważniejsze – uniwersalną praktycznością w każdych warunkach. Ubrania świetnie współpracują z sylwetką, nie ulegają zniekształcaniu i zapewniają maksymalny komfort. Flagowy produkt marki- garnitur- dostępny jest w różnych fasonach, a jego elementy można kupować osobno, co pozwala na łatwiejsze dopasowanie kroju do konkretnej postury. Poza garniturami i marynarkami z wełny wosokoskrętnej w ofercie znajdują się elastyczne modele z technologią 3DWOOL i stretch. Technologia 3DWOOL, opracowana we Włoszech, łączy najlepszą wełnę z dodatkiem elastanu, tworząc przyjemny w dotyku i plastyczny materiał, który świetnie dopasowuje się do ciała. Połączenie najlepszych cech materiałów tkanych z elastycznością dzianin z dżerseju, czyni tkaninę 3DWOOL unikatową. Stretch, czyli odpowiedni rodzaj splotu o dużej sprężystości, daje dodatkowe poczucie komfortu. Jego wyróżnikiem jest doskonała rozciągliwość, z gwarancją powrotu tkaniny do pierwotnego kształtu. Takie rozwiązanie sprawia, że garnitury Vistula będą niezawodnym towarzyszem nawet dla najbardziej aktywnych mężczyzn.
W kolekcji znajdziemy różne modele spodni w stylu casual, koszule w wielu odcieniach z wysokiej jakości bawełny, a także klasyczne t-shirty, jeansy czy bluzy, które stanowią bazę dla wielu stylizacji. Nie zabraknie również jesiennego „must have” - golfów i swetrów z wełną merino. Dodatkowo, szeroka oferta odzieży wierzchniej - ciepłe kurtki i płaszcze oraz rozbudowana oferta akcesoriów, które dopełnią męskie stylizacje.

Nowoczesność w kolekcji i kampanii

Vistula w swoich projektach pokazuje, że elegancją można się bawić. Sięgając po nowoczesne tkaniny, fasony i barwy zachęca do budowania własnego, indywidualnego stylu. Transformacja marki odbywa się zarówno na poziomie produktu, jak i tworzonych materiałów promujących kolekcję. W video wykorzystano technologię 3d wspieraną przez algorytmy AI, dzięki czemu podkreślono znaczenie żywiołów, dynamikę i emocje. W tworzeniu animacji wykorzystano wyłącznie proceduralne narzędzia do projektowania scen 3D, co wymagało zainwestowania zdecydowanie większej ilości technicznej pracy w początkowej fazie procesu, ale pozwoliło uzyskać przestrzeń na eksperymentowanie i ciekawe rozwiązania wizualne. W materiałach wykorzystano algorytmy oparte na sztucznej inteligencji, a współpraca z wysoko wyspecjalizowanymi twórcami z ABRA pozwoliła na prezentację innowacyjności marki i pokazanie jej nowoczesnego charakteru.

Materiały prasowe

Ambasadorzy kampanii:
Rafał Jonkisz – pasjonat akrobatyki, skoków spadochronowych, egzotycznych podróży i zdrowego stylu życia, który swoimi zainteresowaniami dzieli się z ponad 300 tys. obserwujących na Instagramie. Rafał to mężczyzna, dla którego swoboda ma ogromne znaczenia – w życiu i w modzie.

Reklama

Rafał Rulski – polski kierowca wyścigowy, Mistrz Polski w wyścigach samochodowych. Od 2018 roku prowadzi szkołę doskonalenia techniki jazdy oraz konstruuje symulatory do simracingu. Swoimi działaniami pokazuje, że świat rzeczywisty płynnie łączy się z tym wirtualnym, a współczesny człowiek dzięki najnowszym technologiom, może być częścią ich obu.

Reklama
Reklama
Reklama