Reklama

Jak donosi portal WWD Kanye West zarejestrował nowy znak towarowy. Jego marka będzie nosiła nazwę Sunday Service i zajmie się produkcją „spodni, sukienek, butów, szalików i skarpetek”, czyli mówiąc w skrócie pełnego asortymentu garderoby. Trzeba przypomnieć, że wcześniej nazwą Sunday Service, czyli Niedzielne Nabożeństwo Kayne West nazwał gospelowe, parareligijne spotkania, podczas których wraz z chórem wykonywał swoje stare utwory w zupełnie nowych aranżacjach. Imprezy te cieszyły się dużym powodzeniem. Oprócz całego klanu Kardashian-Jenner brali w nich udział m.in. Katy Perry, Orlando Bloom czy Courtney Love.

Reklama

Nowy król Midas

Ciekawe, czy nowa marka Kanye Westa powtórzy gigantyczny sukces projektu Yezzy, który muzyk stworzył wraz Adidasem. Kolejne modele sportowych butów jego autorstwa znikały ze sklepów w oka mgnieniu, a następnie były odsprzedawane z ogromnym przebiciem na serwisach aukcyjnych. Dobrej passy marki Yezzy nie przerwał nawet niesławny pokaz na Roosevelt Island podczas którego modelki mdlały z powodu upału. Zresztą znając Kanye Westa z pewnością nie przyjął tego fakty do wiadomości. Czekamy zatem na pierwsze projekty jego nowej marki Sunday Service.

Kanye West w otoczeniu rodziny Kim Kardashian.

Reklama

Reklama
Reklama
Reklama