Parę dni temu w mediach społecznościowych pojawił się krótki film, w którym pewna Amerykanka prosiła o pomoc w odnalezieniu chłopaka z Polski. A było to tak… Dee Dee spotkała Wojtka z Warszawy na koncercie grupy z Nowego Orleanu. Przystojny brunet zawrócił jej w głowie, więc próbuje się z nim ponownie skontaktować za pomocą Facebooka. Dziewczyna była piękna, historia poruszająca, więc nic dziwnego, że internauci chętnie udostępniali prośbę zakochanej dziewczyny. Film rozprzestrzeniał się więc z szybkością światła!

Reklama

Zobaczcie klip!

Polecamy też: Zobaczcie najnowszą kampanię polskiej marki MMC! Te zdjęcia są jak obrazy!

Zobacz także

Poszukiwany? Polski chłopak!

Po paru dniach okazało się jednak, że nie chodzi o międzykontynentalną miłość, a o… nowatorską kampanię odzieżowej marki Reserved. Jak to wyszło na jaw? W sieci pojawił się drugi, dłuższy klip pokazujący, jak Dee Dee przyjeżdża z zespołem z Nowego Orleanu do Warszawy. Nikt już nie miał wątpliwości, że to po prostu reklama. Za oba filmy odpowiada agencja Warsaw Creatives. Są zapowiedzią większej kampanii „Polish boy wanted", której celem jest promowanie marki Reserved wśród mężczyzn. Przez najbliższy sezon marka będzie pokazywać znanych i nieznanych, ale zawsze wyjątkowych polskich chłopaków, odnoszących sukcesy, mających świetny styl i ciekawe pasje. Musimy przyznać, że tak brawurowo rozpoczętej akcji reklamowej jeszcze chyba w polskiej modzie nie było! Zgadzacie się z nami?

Zobaczcie klip!

Reklama

Polecamy też: Takiej kampanii polskiej marki jeszcze nie było! Zobaczcie mocne zdjęcia Zuzy Krajewskiej dla UEG!

Reklama
Reklama
Reklama