Reklama

Od początku prezydentury Donalda Trumpa, firmę odzieżową jego córki bojkotowało wiele luksusowych domów towarowych. Zrezygnował z niej m. in. Nordstrom, Neiman Marcus oraz HSN. Teraz Rakuten Intelligence opublikował dane, według których sprzedaż internetowa jej produktów na Amazon, Macy's, Bloomingdale's i Zappos spadła o niemal 45 proc. w ciągu ostatnich 12 miesięcy! Nic dziwnego, że Ivanka Trump postanowiła... zamknąć swoją markę. Czym się zajmie?

Reklama

Likwidacja marki odzieżowej Ivanki Trump

W obecnej formie marka Ivanka Trump Collection zaczęła funkcjonować w 2014 roku, a największy sukces osiągnęła w miesiącach przed wyborami prezydenckimi w 2016 roku. Później sprzedaż sukcesywnie spadała.

Ostatecznie we wtorek 24 lipca Ivanka Trump poinformowała, że postanowiła zakończyć działalność w tym segmencie i zlikwidować swoją firmę: „Po 17 miesiącach w Waszyngtonie nie wiem, kiedy ani czy w ogóle wrócę do biznesu, ale wiem, że w przewidywalnej przyszłości będę skupiona na swojej pracy tutaj, w Waszyngtonie. Podjęcie tej decyzji teraz jest sprawiedliwym rozwiązaniem dla mojego zespołu i partnerów”.

Z kolei prezes tej firmy, czyli Abigail Klem, w specjalnym oświadczeniu napisała: „Wiem, że była to bardzo trudna decyzja dla Ivanki i jestem bardzo wdzięczna za możliwość poprowadzenia tak utalentowanego i zaangażowanego zespołu. W obliczu wymagających okoliczności zespół wykazał siłę i optymizm”.

A co teraz z Ivanką? Córka prezydenta USA w dalszym ciągu chce pełnić nieodpłatnie funkcję doradcy w Białym Domu oraz być „pracownikiem administracji podlegającym tym samym zasadom, co inni urzędnicy”.

Ivanka Trump z rodziną.

Facebook/Ivanka Trump
Reklama

Ivanka Trump w dzieciństwie ze swoim ojcem.

Instagram
Reklama
Reklama
Reklama