Elegancja, szyk, ponadczasowość – nowa kapsułowa kolekcja Gino Rossi Simple Chic zawiera w sobie wszystkie te elementy. Składa się się z dwóch modeli buta – klasycznych czółenek z noskiem w szpic na niższym i na wyższym obcasie oraz wygodnej, praktycznej torebki średniej wielkości z uchwytem z boku.

Reklama
mat. prasowe

Wszystkie projekty wykonane są ze skóry naturalnej z połyskiem i (z myślą o różnorodnych potrzebach klientów) dostępne są w różnych odcieniach. Czółenka na niższym obcasie kupimy więc w czerni, beżu, malinowym różu lub szarości, a na wyższym w czerni, malinowym różu i beżu. Z kolei torebka zaprojektowana została w trzech kolorach – szarym, beżowym i czarnym.

mat. prasowe

Kapsułowa kolekcja Gino Rossi Simple Chic czerpie z wybiegowych trendów, jednocześnie kładąc nacisk na ponadczasowość. Doskonale wpisuje się zarówno w popularny w światowych kolekcjach minimalizm, jak i w styl paryski pełen wiązanych przy szyi koszul, marynarek i klasycznych butów na obcasie à la Gino Rossi Simple Chic.

mat. prasowe

Twarzą kampanii reklamującej najnowszą kapsułową kolekcję Gino Rossi Simple Chic została supermodelka Birgit Kos, wielokrotnie fotografowana na okładkach międzynarodowych edycji magazynów "Vogue", "Harper’s Bazaar" i "Elle". Jej wyjątkowa energia sprawiła, że kampania reklamowa nabrała dynamiki i jeszcze bardziej przykuwa uwagę. W czarnych szpilkach z kapsuły Birgit pojawiła się na okładce styczniowo-lutowego numeru magazynu "Vogue".

Ponadczasowe modele z kapsuły Simple Chic Gino Rossi są świetnym dopełnieniem zarówno casualowej, jak i wieczorowej stylizacji. Lakierowane szpilki nigdy nie wychodzą z mody i, podobnie jak klasyczny trencz, stanowią bazę szafy na lata – powiedziała Karla Gruszecka, szefowa Działu Mody Vogue Polska.

Kapsułowa kolekcja Gino Rossi Simple Chic dostępna jest w sklepach stacjonarnych CCC, na ccc.eu oraz w aplikacji marki.

KAMPANIA REKLAMOWA:

Fotograf: Magda Wunsche & Aga Samsel
Modelka: Birgit Kos
Stylizacja: Agnieszka Ścibior
Make-up: Wilson
Włosy: Michał Bielecki
Scenografia: Ania Szczęsna
Produkcja: Warsaw Creatives

Reklama

Materiał powstał z udziałem CCC.

Reklama
Reklama
Reklama