Intrygująca kampania Reneé Spring Summer 2021
Na zdjęciach zachwycająca Edyta Zając.
Najnowsza kampania Reneé na wiosnę-lato osadzona jest w onirycznym świecie baśni i zagadek. Atrakcyjna wizualnie sesja wizerunkowa jest odpowiedzią marki na stagnację minionego roku, który dla wszystkich był czasem zniechęcenia, mieszanką monotonii i niepewności. Do udziału w najnowszej kampanii Reneé zaprosiło modelkę Edyta Zając, która swą urodą idealnie wpasowała się w klimat zdjęć.
Baśniowa kampania Reneé wiosna-lato 2021
W 2021 roku Reneé pragnie zwrócić naszą uwagę na zjawiskowe piękno, odmienne od otaczającego nas smutku i tak oddalone od rzeczywistości, jak tylko to możliwe. Pragnienie obudzenia się w innym świecie czy oderwania od pandemicznej codzienności, ze wszystkimi jej problemami, jest silniejsze niż kiedykolwiek.
Najnowsza kampania Reneé jest więc swego rodzaju pryzmatem, rozszczepiającym szarą codzienność na kolory abstrakcji, fantazji i metafory. Perspektywa odchodzenia od schematów i zwrot w kierunku semantycznych wartości wydaje się być znacznie ciekawszy od standardowych linearnych opowieści.
Zarówno wideo jak i zdjęcia czerpią garściami z literatury pięknej, baśni o Kopciuszku, śpiącej królewnie, "Alicji w krainie czarów". Symbolika wody i świata głębin to nawiązanie do oczyszczenia, odwaga pójścia w nieznane – być może jako początek czegoś nowego, lepszego. Kolorystyka i oświetlenie także odrywają tu istotną rolę - charakterystyczne podwodne refleksy mają pomóc nam przenieść się na chwilę do innego sennego wymiaru.
Ukazana w ten sposób rzeczywistość - na kształt marzenia sennego - ma charakter irracjonalny, sprzeczny z zasadami prawdopodobieństwa. Zacierają się następstwa wydarzeń, uruchamiają się za to naturalne ludzkie skłonności do interpretacji, wzbudzają ciekawość i chęć pogłębiania opowieści. Marka Reneé chce, by odbiorcy interpretowali tę kreację na własny sposób.
Utwór LASS "I Can Be Your Girl", użyty w kampanijnym klipie doskonale współgra z obrazem. Polska kompozytorka, autorka tekstów, wokalistka i producentka Kasia Klimczyk tworzy alternatywny pop, łącząc kobiecą wrażliwość́ z nowoczesnymi narzędziami muzyki elektronicznej.
Kolekcja Reneé wiosna-lato 2021
W nowej kolekcji Reneé postawiło na kobiecy i delikatny styl, który odwzorowuje charakter silnej, ale wrażliwej kobiety. W tym sezonie to zwiewne sukienki, bluzki i spódnice, ale również swetry, które idealnie sprawdzą się na wiosnę.
Wszystkie produkty występują w szerokiej palecie kolorystycznej - zaczynając od finezyjnych pasteli, poprzez intensywne kolory, skończywszy na barwach achromatycznych (biel i czerń). Materiały wykorzystane w kolekcji to satyny, tkaniny printowane czy farbowane metodą tie-dye przędze. Wraz z premierą propozycji na sezon wiosna-lato Reneé prezentuje także nowe, odświeżone logo marki.
Najnowsza kolekcja Spring Summer 2021 od Reneé dostępna jest w na www.renee.pl.
Koncept/Scenariusz/Reżyseria: Sitarsky
Fotograf: Katarzyna Bielska
Modelka: Edyta Zając / Uncover Models
DOP: Mateusz Golis
Stylizacja: Sebastian Gąsienica-Łuszczek
Makijaż: Ola Łęcka / BukuTeam
Włosy: Tomasz Mickiewicz / White Noise
Scenografia: Justyna Bugajczyk U K W I A Ł
Muzyka: LASS (Katarzyna Klimczyk)
Produkcja: Karolina Burzyńska & Khoi Phan Minh / Renee.pl
Materiał powstał z udziałem marki Reneé.