Reklama

Zara wprowadza na rynek nową kolekcję wykonaną przy współpracy z AderError - koreańską marką modową, która od kilku lat redefiniuje pojęcie streetwearu czerpiąc przy tym z mody vintage i wrzucając ją do Metaversum. Jest to kolejna niezwykła współpraca po jesiennej kolekcji modelki Kai Gerber, a także Narciso Rodrigueza, które cieszyły się ogromną popularnością. Teraz czas na ukłon w stronę Generacji Z, która swoim nowatorskim i nietuzinkowym podejściem do mody rewolucjonizuje rynek. Co znajdziemy w kolekcji? Co ją wyróżnia? Czy znajdziemy ją gdzieś jeszcze, poza sklepami stacjonarnymi i stroną internetową?

Reklama

PRZECZYTAJ O: Trendy na jesień i zimę 2022: Srebrne spodnie z Zary są hitem Internetu! Są idealne na przyjęcia świąteczne i Sylwestra!

Najnowsza współpraca Zary z Ader Error to przyszłość mody

Ader Error to koreańska marka modowa, która od kilku lat zaskakuje na rynku innowacyjnym podejściem do streetwearu, które czerpie inspirację zarówno z przeszłości jak i przyszłości. Dzięki współpracy z Zarą ich projekty będą miały szansę dotrzeć do szerszego grona odbiorców i zapoczątkować nowe niezwykłe trendy. Wśród nowości znalazły się między innymi: pikowane kurtki, płaszcze w jaskrawych kolorach, bomberki, poprzecierane dżinsy z łatami w stylu lat 2000, dresowe komplety, patchworkowe kardigany, garnitury w prążki, oversizowe T-shirty oraz bluzy. Wszystkie elementy wyróżniają się charakterystycznym dla streetowej marki stylem, do którego hiszpańska sieciówka dodała odrobinę eleganckiego minimalizmu. Projekty świetnie oddają przyszłość mody, która pragnie być nowoczesna, ale jednocześnie zrównoważona i jak najmniej inwazyjna dla planety. W komunikacie, który obie marki wystosowały za pomocą AI (sztucznej inteligencji) możemy usłyszeć:

Po pierwszej kolekcji, w której zastosowano litery “A” od Ader i “Z” od Zara jako ramy symbolizujące początek i koniec, druga oferta marek rozszerza koncepcję, aby podkreślić cykliczność wszystkich rzeczy. Początek i koniec powtarzają się w nieskończoność, czeka nas kolejny początek, a każdy koniec wskazuje na nieskończone możliwości, pasje i atrybuty młodości na przestrzeni czasu: przeszłości, teraźniejszości i przyszłości. Po kolekcji “Be Genaration AZ”, w drugiej ofercie Ader x Zara pojawia się nowa okrągła grafika, łącząca litery A i Z otoczone alfabetem, podkreślając ideę bycia połączonym w nieskończonym cyklu od A do Z. Słowa kluczowe charakteryzujące kolekcję to cykl, powtórzenie i nieskończoność, wszystkie przeniesione przez tę nową tożsamość graficzną.

Reklama

Jest to zdecydowanie odważna i nowatorska kolekcja obu marek. Warto dodać, że będzie można ją znaleźć w sklepach stacjonarnych, na stronie internetowej, ale także w świecie Metaverse w wersji cyfrowej na platformie Zepeto. Cyfrowa moda powoli przestaje być filmem science-fiction, a zaczyna być rzeczywistością. Jak na razie kolekcja jest dostępna jedynie w amerykańskiej sieci sklepów, ale być może już niedługo zawita do Europy. Wolicie kupić najnowszą kolekcję Zary x Ader Error stacjonarnie czy cyfrowo? Sprawdźcie w naszej galerii najciekawsze produkty wchodzące w skład kolekcji.

Reklama
Reklama
Reklama