Reklama

Najnowsza kolekcja biżuterii marki KOPI jest wynikiem fascynacji stylem vintage. Główną inspiracją do stworzenia kolekcji była biżuteria mamy i babci projektantki marki Natalii Kopiszki. Duży otwierany medalion „sekretnik", do którego niegdyś jej mama chowała zdjęcia najbliższych, Kopiszka odświeżyła i unowocześniła, dodając autorskie grawerunki. Na szyję KOPI zaprojektowała sznury pereł o nieregularnych kształtach, w klasycznej, bardzo minimalistycznej odsłonie. W kolekcji znalazły się również proste kolczyki koła w różnych rozmiarach oraz przeskalowane łańcuchy. Dodatkowo projektantka poszerzyła swoją ofertę o akcesoria do włosów: zdobione naturalnymi perłami spinki oraz szpilki, idealne do upięcia włosów w koka. Kopiszka kontynuuje również współpracę z graficzkami i poszerza swoją ofertę o kolejne wzory apaszek, które w tym sezonie zaprojektowane zostały przez Joanne Fluder-JAD. Z nowej kolekcji zadowolona będzie również męska część wielbicieli biżuterii KOPI, ponieważ po raz pierwszy w historii marki znalazły się w niej sygnety.
Kolekcję na sezon wiosna/lato 2019 promuje kampania autorstwa fotografki Kasi Bielskiej. Zdjęcia zostały wykonane przy dziennym świetle, bez retuszu i utrzymane w zimnej, surowej kolorystyce. Pierwszy raz brał udział w niej także model, prezentując uniseksowe sygnety i nausznice. Nowa kolekcja jest już dostępna w butiku KOPI przy ulicy Nowogrodzkiej 40 w Warszawie, a także online na www.kopi.com.pl

Reklama
Reklama
Reklama
Reklama