Reklama

Kultowy włoski dom mody Valentino niedawno zaprezentował nam nową iterację VLogo, którą nazwano Toile Iconographe. Została ona zaprezentowana podczas pokazu “Unboxing Valentino” wiosna-lato 2023, które opiera się na śmiałości i wyrafinowaniu, z którego marka słynie. Jak się teraz prezentuje? Dlaczego dyrektor kreatywny zdecydował się na zmianę logo? Jak prezentują się zdjęcia z najnowszej kampanii.

Reklama

ZOBACZ TEŻ: Zendaya i Lewis Hamilton zachwycają w różowej kampanii Valentino

Nowe logo marki Valentino

Pierpaolo Piccioli kontynuuje odkrywanie nowych możliwości dla marki Valentino, tym razem padło na podążanie za logomanią, którą coraz więcej marek stosuje. Wiele firm w ostatnim czasie postanowiło je zmienić, między innymi Saint Laurent oraz Paprocki i Brzozowski. Dyrektor kreatywny Valentino postanowił jednak podwoić swoje maksymalnie minimalistyczne podejście i zmieć sugestywne VLogo, na delikatną i klasyczną wersję, która teraz widnieje na całej gamie ubrań i akcesoriów pret-à-porter oraz na twarzach modelek i modeli. Nakręcona przez znanego amerykańskiego fotografa Stevena Meisela, kampania budzi niezwykły podziw i stanowi niezwykłą wizualną manifestację nieustannego ruchu Valentino. Obrazy są napędzane autentycznością i mocą, przedstawiają na nowo wszechświat Valentino przez futurystyczny obiektyw, jednocześnie potwierdzając jego kulturowe dziedzictwo. Warto dodać, że sylwetka kultowego “V” po raz pierwszy pojawiła się w kolekcji wiosna-lato w 1968 roku. Artystyczne zdjęcia Meisela są niezwykle inspirującym efektem graficznym, który rozszerza estetyczne wyobrażenia Valentino i ukazuje spójność włoskiego domu mody na przestrzeni lat. Zdjęcia wykonane na rzecz kampanii charakteryzują się bardzo ciasnymi kadrami, które skupiają się wokół kontrastowych ubrań, kapeluszach, jedwabnych szalikach, paskach oraz torbach, które są całkowicie pokryte charakterystycznym VLogo. Można je także zobaczyć na skórze modeli i modelek! Dominującymi kolorami są zdecydowanie czarny, beżowy, czerwony oraz różowy. Zdaniem marki:

Narodził się Valentino Toile Iconographe, płótno jest ikonograficzne: obraz jest wszystkimi. Logo staje się wszystkim. Obsesyjne i przesadzone, wyzwalające i wyjątkowe. Oryginalny i elegancki nieusuwalny znak naszych czasów i naszych sprzeczności działania. Logo jako ikona naszych wyborów, nawet tych najbardziej intymnych.

Reklama

Zmiana logo marki Valentino to zdecydowanie duży krok, gdyż prezentuje się ono zupełnie inaczej. Choć jest klasyczne i nawiązuje do starego wizerunku marki, daje jej także odrobinę powiewu świeżości i staje się symbolem zmian, które dyrektor kreatywny Pierpaolo Piccioli zapoczątkował. Sprawdźcie w naszej galerii najciekawsze zdjęcia z kampanii.

Reklama
Reklama
Reklama