Billie Eilish została twarzą najnowszej kampanii Gucci
Niezwykłe połączenie elegancji z modą uliczną
- Aleksandra Trendak
Najnowsza kampania Gucci prezentująca nową linię okularów przeciwsłonecznych to piękny hołd stylistyce lat 80-tych. Dodatkowo ich twarzą jest młoda wokalistka Billie Eilish, znana z takich utworów jak “No Time to Die”, “Happier Than Ever” oraz “lovely”. Kto wyreżyserował film promocyjny? Jak wygląda kampania? Do jakich filmów nawiązuje?
PRZECZYTAJ O: Najnowsza kampania marki Gucci inspirowana kultowymi filmami Stanleya Kubricka
Najnowsza kampania Gucci z Billie Eilish
Wyreżyserowany przez Harley’a Weir’a klip promocyjny stylistycznie bardzo nawiązuje do filmów takich jak “Zagubiona autostrada” Davida Lyncha lub “Drive” Nicolasa Windinga Refna. Billie Eilish prezentuje nową linię okularów przeciwsłonecznych podczas jazdy retro samochodem po wzgórzach Hollywood. Wśród modeli możemy zobaczyć awiatory, oprawki o kocich kształtach i ogromne formy w stylu lat 80. Klip przedstawia 20-letnią piosenkarkę, która zakłada karawanowe okulary przeciwsłoneczne ze złotym logo Gucci, w trakcie przejażdżki goni ją jej sobowtór, a w finale oba wcielenia artystki wyznają sobie miłość. Taki szalony scenariusz mógł wymyśleć jedynie Alessandro Michele. Dlaczego Gucci wybrało właśnie Billie Eilish na twarz najnowszej kampanii? Ponieważ potrafi fantastycznie połączyć styl uliczny z eleganckim i jest bardzo autentyczna.
Wolność ekspresji Billie pasuje do przekazu Gucci, ponieważ reinterpretuje ponadczasową estetykę Domu. Kampania chce, aby style okularów doskonale odzwierciedlały ponętny i kinowy nastrój kampanii, stając się częścią intrygującej fabuły gotowej do rozwikłania przez widza.
Za stylizacje do klipu odpowiadał Andrew Mukamal, makijażem zajął się Robert Rumsey, fryzurami Benjamin Mohapi, a manicurem Erin Moffett. Trzeba przeznać, że ich praca dała niezwykły efekt!
Billie Eilish jest uznawana za głos młodego pokolenia, dlatego między innymi dyrektor kreatywny Gucci – Alessandro Michele, postanowił podjąć z nią współpracę, ponieważ pragnie nadać marce świeżego ducha. Poprzednie współprace z młodymi artystami były odbierane bardzo pozytywnie, między innymi z Harrym Stylesem lub inspirowana kultowymi filmami Stanleya Kubricka. Jak oceniacie najnowszą kampanię Gucci?