Reklama

Współpraca Balenciaga i Kim Kardashian pogłębia się. Ostatnio mogliśmy ją zobaczyć na wybiegu podczas pokazu Balenciaga haute couture, a teraz jako jedną z modelek w najnowszej kampanii, która swoim stylem i przekazem chce zwrócić uwagę na kryzys klimatyczny. Kto jeszcze wystąpił w roli modeli i modelek na zdjęciach? Czym wyróżnia się ta kampania na tle innych? Jakie wyjątkowe ubrania przedstawia?

Reklama

ZOBACZ TEŻ: Najnowsza kampania marki Gucci inspirowana kultowymi filmami Stanleya Kubricka

Najnowsza kampania Balenciaga na jesień 2022

Zdjęcia wykonane przez Daniela Roché dla Balenciagi rozgrywają się na różnych tłach: przedstawiających jałowy krajobraz, zaśnieżony las, burzliwy las tropikalny lub miejską dżunglę. Fantastycznie uchwycił Kim Kardashian na tle elektryzującej burzy w niebieskiej sukni z długim trenem, w której mogliśmy ją już wcześniej zobaczyć podczas Oscarowego afterparty. Na innych zdjęciach możemy też zobaczyć takie gwiazdy jak Alexa Demie (serialowa Maddy z “Euforii”), rapera Big Matthew, modela Khadim Sock oraz południowokoreańską siatkarkę Kim Yeon-Koung. Kontynuują oni wizję ekscentrycznego dyrektora kreatywnego Demny Gvasalia, którą zaprezentował podczas pokazu ready-to-wear jesień-zima 2022, kiedy modele krążyli pod szklaną kopułą w śnieżycy. Przedstawia w ten sposób swoją wizję świata, w którym pogoda jest sztucznie kontrolowana przez ludzi, a modeli często osadza w skrajnie wyglądających warunkach, przykładowo Alexa Demie w dużym, ciepłym futrze jest zaprezentowana na środku gorącej pustyni, a Kim Kardashian w lekkiej kwiecistej sukience, została umieszczona w lesie przykrytym śniegiem. Projektant chce w ten sposób pokazać ogromny kontrast i pokazać, jak świat może stanąć na głowie, pod wpływem postępujących zmian klimatycznych. Ubrania zaprezentowane w kampanii są także nośnikiem przesłania - oddają ducha wolności, co pokazują bluzy w rozmiarze XXL, suknie z długimi trenami, obszerne marynarki i boa z piór. Warto też zwrócić uwagę na dodatki, ponieważ na nie także fotograf położył duży akcent - pojawiają się modele, które kontynuują największe hity sprzedażowe marki, między innymi The Crush Bag, Trash Pouch (która przypomina worek na śmieci) lub buty Knife Wader.

Reklama

Wspólna wizja dyrektora kreatywnego Demny Gvasalia i fotografa Daniela Roché udowodniła, że moda jest płynna i zmienna – raz może być artystycznym widowiskiem, ale może pełnić także funkcję aktywistyczną, promującą zrównoważoną modę i świadomość klimatyczną. Użyte w kampanii zdjęcia zdecydowanie przyciągają spojrzenia, dzięki użyciu silnych kontrastów, ciekawych krajobrazów oraz zabawy paletą kolorystyczną. Jest to zdecydowanie jedna z ciekawszych sesji zdjęciowych wykonanych do promocji ubrań Balenciagi od dłuższego czasu. Które zdjęcie podoba Wam się najbardziej?

Reklama
Reklama
Reklama