Reklama

Metaverse to hasło, którego jednym z głównych propagatorów jest Mark Zuckerberg. Pojęcie metaverse po raz pierwszy pojawiło się w powieści science fiction „Zamieć” Neala Stephensona i odnosiło się do równoległego świata, w którym ludzie prowadzą życie za pomocą avatarów. W 2020 roku termin metaverse zaczęto używać w odniesieniu do środowiska gier komputerowych, takich jak Fortnite, Roblox czy Minecraft. Dziś metaverse odnosi się do wirtualnej przestrzeni, w której mamy dostęp zarówno do rozrywek, jak i nawet pracy. Nic więc dziwnego, że brand taki jak Zara, chce zaistnieć w tej nowej przestrzeni. Po raz pierwszy w historii marka zaprezentowała „metakolekcję” o nazwie Lime Glam, która zawiera osiem elementów garderoby, dostępnych w cyfrowej przestrzeni Zepeto.

Reklama

ZOBACZ TAKŻE: Trend na wiosnę i lato 2022: duże bluzy sportowe

Zara wchodzi do metaverse z nową kapsułową kolekcją

W Zepeto swoją kolekcję uruchomiło już Gucci. Teraz fashioniści mogą dodać do swojej wirtualnej szafy rzeczy z Zary. Co jest dostępne w ofercie? Różowe sandały na platformie i zwiewne sukienki to hity tej limitowanej kolekcji kapsułowej, które doskonale odzwierciedlają trendy na nowy sezon. W kolekcji znalazły się również podstawowe elementy stylu casual, takie jak kurtka dżinsowa z przetarciami, szorty i plecione torby. Te same produkty są też dostępne w„realnej” kolekcji Zary, więc nawet jeśli nie weszliście jeszcze do świata metaverse, możecie mieć jej w swojej garderobie.

Reklama

mat. prasowe Zara
Adobe Stock
Reklama
Reklama
Reklama