Reklama

Po globalnym sukcesie Kylie Beauty, najmłodsza z klanu Kardashian-Jenner postanowiła pójść za przykładem sióstr i ukierunkować swój biznes na branżę modową. Czego możemy spodziewać się po nowej marce odzieżowej? Przede wszystkim przystępnych cen i szerokiej rozmiarówki. Ale to nie wszystko…

Reklama

ZOBACZ TAKŻE: Matteo Bocelli twarzą najnowszej zimowej kampanii GUESS

Kylie Jenner tworzy własną linię odzieżową

26-latka ma już na swoim koncie imponujące osiągnięcia. Jej kosmetyki sprzedają się jak świeże bułeczki w drogeriach na całym świecie. W świecie mody zaistaniała na wybiegach dla największych luksusowych domów mody, takich jak: Prada, Loewe czy Schiaparelli. Dla Jean Paul Gaultier czy Acne Studios została nawet twarzą kampanii. Teraz przyszedł czas na stworzenie autorskiej linii odzieżowej.

Khy to otwartość na różnorodność

Jak przekazała założycielka marki: „Khy to hołd dla nieograniczonych możliwości mody. Przełamujemy bariery i na nowo definiujemy znaczenie marki designerskiej, oferując kreatywność i jakość w lepszej cenie”. Nowy brand zakłada współpracę z innymi znanymi markami, projektantami oraz znanymi osobistościami.

CZYTAJ TEŻ: Jak wyglądają współczesne panny młode?

Co znajdziemy w debiutanckiej kolekcji Kylie Jenner?

Pierwsza kolekcja Kylie Jenner to owoc współpracy z twórcami amerykańskiej marki Namilia. Już niebawem pojawi się kapsuła złożona z dwunastu modeli z metką Khy. Znajdziemy tam m.in. płaszcze, topy i spodnie w rozmiarach od XXS do 4XL. Marka podkreśla swój inkluzywny charakter poprzez przystępne ceny od 48 USD (ok. 200 zł) do 198 USD (ok. 840 zł).

Debiutancka kolekcja Khy ukaże się już 1 listopada!

Reklama

instagram: @khy

Reklama
Reklama
Reklama