Reklama

Marka Local Heroes po raz kolejny zaskakuje! Tym razem stworzyła kolekcję z... Narodową Galerią Sztuki Zachęta! W jej powstało pięć projektów: trzy T-shirty z elementami wybranych ze zbiorów galerii dzieł sztuki i dwie bluzy z motywami inspirowanymi architekturą Zachęty. Skąd ten pomysł? “Chcieliśmy stworzyć coś unikatowego. Local Heroes x Zachęta to bardziej projekt edukacyjny, niż artystyczny. Chcemy nim zainspirować ludzi do zmiany zachowań, żeby otworzyli się na realną, namacalną sztukę i chociaż na chwilę wyszli poza ekrany swoich smartfonów”, mówi Karolina Słota, założycielka i dyrektor kreatywna marki Local Heroes. Stąd hasło, które promuje kolekcję, czyli „FOMA - Fear Of Missing Art”.

Reklama

Zachęty nie trzeba zachęcać

“Współpraca z Zachętą była sprawna i szybka, przedstawiciele galerii od razu podchwycili nasz pomysł. Cały proces od idei do gotowego produktu trwał zaledwie kilka miesięcy. Zachęta udostępniła nam prace ze swoich zbiorów i dała wolną rękę w projektach. Wśród wielu mieliśmy do dyspozycji dzieła Adama Rzepeckiego, Tomasza Ciecierskiego, Konrada Smoleńskiego i wielu innych artystów, w tym Kuby Dąbrowskiego, z resztą mojego dawnego wykładowcy z Akademii Fotografii", kontynuuje Karolina Słota. A my powiedzmy jeszcze, że spektakularna premiera kolekcji miała oczywiście premierę w... Zachęcie. Local Heroes, gratulujemy pomysłu!

Reklama
Reklama
Reklama