Marka Local Heroes stworzyła kolekcję z Narodową Galerią Sztuki Zachęta!
Czy to dobry sposób na promowanie sztuki współczesnej?
Marka Local Heroes po raz kolejny zaskakuje! Tym razem stworzyła kolekcję z... Narodową Galerią Sztuki Zachęta! W jej powstało pięć projektów: trzy T-shirty z elementami wybranych ze zbiorów galerii dzieł sztuki i dwie bluzy z motywami inspirowanymi architekturą Zachęty. Skąd ten pomysł? “Chcieliśmy stworzyć coś unikatowego. Local Heroes x Zachęta to bardziej projekt edukacyjny, niż artystyczny. Chcemy nim zainspirować ludzi do zmiany zachowań, żeby otworzyli się na realną, namacalną sztukę i chociaż na chwilę wyszli poza ekrany swoich smartfonów”, mówi Karolina Słota, założycielka i dyrektor kreatywna marki Local Heroes. Stąd hasło, które promuje kolekcję, czyli „FOMA - Fear Of Missing Art”.
Zachęty nie trzeba zachęcać
“Współpraca z Zachętą była sprawna i szybka, przedstawiciele galerii od razu podchwycili nasz pomysł. Cały proces od idei do gotowego produktu trwał zaledwie kilka miesięcy. Zachęta udostępniła nam prace ze swoich zbiorów i dała wolną rękę w projektach. Wśród wielu mieliśmy do dyspozycji dzieła Adama Rzepeckiego, Tomasza Ciecierskiego, Konrada Smoleńskiego i wielu innych artystów, w tym Kuby Dąbrowskiego, z resztą mojego dawnego wykładowcy z Akademii Fotografii", kontynuuje Karolina Słota. A my powiedzmy jeszcze, że spektakularna premiera kolekcji miała oczywiście premierę w... Zachęcie. Local Heroes, gratulujemy pomysłu!
1 z 10
Kolekcja Local Heroes x Zachęta.
2 z 10
Bluza z kolekcji Local Heroes x Zachęta.
3 z 10
Kolekcja Local Heroes x Zachęta.
4 z 10
T-shirt z kolekcji Local Heroes x Zachęta.
5 z 10
Kolekcja Local Heroes x Zachęta.
6 z 10
Bluza z kolekcji Local Heroes x Zachęta.
7 z 10
Kolekcja Local Heroes x Zachęta.
8 z 10
T-shirt z kolekcji Local Heroes x Zachęta.
9 z 10
Kolekcja Local Heroes x Zachęta.
10 z 10
T-shirt z kolekcji Local Heroes x Zachęta.