Reklama

Najnowsza kampania marki Elementy to interpretacja bliskości i różnorodności. Do udziału w sesji marka zaprosiła 9 kobiet, z których każda jest inna – różni je styl, typ urody, pasje i zainteresowania. Utrzymane w ciepłej tonacji zdjęcia przedstawiające zimową kolekcję nostalgicznie przypominają o dziełach mistrzów fotografii – portretach autorstwa Richarda Avedona i kampaniach tworzonych przez Oliviero Toscani. Z pomocą tradycyjnych technik fotografii Bartek Wieczorek uwiecznił przewrotną opowieść o bliskości w czasach społecznego dystansu.

Reklama

Zimowa kampania ELEMENTY emanuje ciepłem, kolorem i pozytywną energią. Czuć w niej ducha podobnego do tego, który towarzyszył zdjęciom marki Benetton w seriach All are united oraz All the colours of the world z 1984 roku. W większości stonowane barwy ubrań z kolekcji zostały uzupełnione o akcesoria w żywych i energetyzujących odcieniach, wśród których dominuje róż – od intensywnego amarantu poprzez blade, pudrowe tonacje aż do lila i lawendy. Mocnym akcentem jest także trawiasta zieleń oraz słoneczna żółć. Niektóre modele swetrów zostały wykonane z tej samej przędzy co dodatki, co pozwala z łatwością stworzyć modny kolorystyczny total look. Pozostałe zaś dostępne są w stonowanych, charakterystycznych dla marki kolorach, takich jak granat, butelkowa zieleń, czerwień, czy must have tego sezonu – taupe.

Mając na względzie lokalny charakter produkcji Elementy nawiązały współpracę z pabianickim zakładem o ponad 50-letnim doświadczeniu w produkcji wyrobów dziewiarskich. Powstały tam 3 modele swetrów. Dwa pozostałe wraz z zimowymi akcesoriami stworzono w dziewiarni w Bielsku-Białej. Wszystkie przędze użyte do produkcji są sprowadzone z Włoch.

Na uwagę zasługuje też Czapka Babci Stefanii. Produkt jest tworzony ręcznie. Nie powstaje jednak w profesjonalnym zakładzie produkcyjnym. Czapki wykonuje na drutach Pani Stefania, babcia jednej z przyjaciółek marki. To niezwykła współpraca, która jest wyrazem bliskości i wyjątkowej relacji, która wytworzyła się między popularną marką a babcią klientki.

Od początku istnienia głównym założeniem marki Elementy jest budowanie biznesu, który ma pozytywny wpływ na życie ludzi i otaczającą ich rzeczywistość. Nie bez powodu trzy główne filary, na których opiera się działalność firmy, to przejrzystość cen, transparentność produkcji oraz kapitał społeczny. W najnowszej kampanii marka oprócz kolekcji zimowych swetrów postanowiła uwiecznić również kwestie, które są dla niej ważne.

Reklama

Wszystkie produkty dostępne są w stacjonarnych marki oraz na stronie www.elementywear.com.

Reklama
Reklama
Reklama