Reklama

Przejrzystość cen, transparentność produkcji oraz kapitał społeczny – to trzy główne i niezmienne filary działalności marki ELEMENTY. Jako marka ELEMENTY komunikują otwarcie gdzie szyte są ubrania, z jakiego kraju pochodzi materiał, a przy każdym produkcie można znaleźć informację o tym, co składa się na jego finalną cenę. Wzory, sample i część produkcji marki powstają głównie w Warszawie w pracowni na Pradze, natomiast pozostała część kolekcji powstaje w kliku szwalniach na terenie Polski, zachowując lokalne wymiary produkcji. Jeden procent ceny każdego sprzedanego produktu przeznaczany jest na rzecz działań prospołecznych. Mamy przyjemność zaprezentować najnowszą kampanię marki ELEMENTY, która już dostępna jest w sprzedaży!

Reklama

Marka Elementy pokazała nową kampanię 2020

Kolekcja ELEMENTY BASIC / DENIM już na początku procesu projektowego w swoim DNA zawierała pragnienie pozytywnego oddziaływania na otaczającą nas rzeczywistość. Głęboki oddech, spowolnienie tempa i skupienie na procesie przemiany projektu narysowanego na papierze – w coś co żyje i oddycha w zgodzie z naturą, mimowolnie nakłania nas do refleksji.

Mat.prasowe

"Na etapie przygotowań zdecydowaliśmy się stworzyć w naszej marce miejsce dla ponadczasowego, polskiego DENIMU najwyżej jakości, który będzie przyjazny środowisku. Nie bylibyśmy sobą, gdyby nasza pierwsza kolekcja z jeansu nie łączyła się ściśle z misją marki, którą utrzymujemy od początków powstania ELEMENTY w 2015 roku. Ta misja to transparentność procesu produkcji, lokalność oraz bezwzględna selektywność w doborze nowoczesnych surowców nie zanieczyszczających środowiska. Jesteśmy dumni z faktu, że zarządzamy jedną z pierwszych marek modowych w Polsce, która krok po kroku rozwija tę ideę w trosce o przyszłość i czystą planetę" – opowiadają o nowej kolekcji założyciele marki – Marta Garbińska – Włodarczyk i Bartosz Larda.

Mat.prasowe

Każdy model z kolekcji denimowej jest uszyty i wykończony w Polsce. Proces produkcji materiału pozwala zaoszczędzić do 83% wody, a tkanina wykonana jest z certyfikowanej, częściowo recyklingowanej przędzy pochodzącej z Brazylii. Przy produkcji przędzy wykorzystywane są alternatywne źródła energii. Każdy egzemplarz ubrania sygnowany jest dodatkami wyprodukowanymi lokalnie - napami, guzikami i metką z ręcznie tłoczonej, wegańskiej skóry.

Mat.prasowe

Perfekcyjnie skrojona i dopracowana linia DENIM w kolorystyce pudrowej bieli, modrego błękitu i popielatej czerni składa się z czterech modeli spodni w rozmiarówce od XXS do XL pozwalającej dopasować ubrania do każdego typu sylwetki. Dopełniające denimowy look dwa modele kurtek z charakterystycznymi przeszyciami i wykończeniami są interpretacją klasycznego, jeansowego truckera i katany. "Nasz BASIC, w zamierzeniu, będzie uniwersalną bazą do budowania nowoczesnej, kobiecej garderoby na każdą okazję" – mówi Marta Garbińska – Włodarczyk.

Mat.prasowe

Stworzone do wszystkich zadań specjalnych modele BASIC obejmują kilkanaście wzorów – od wysokogatunkowych, dopracowanych w każdym detalu topów i t-shirtów otulających ciało niczym druga skóra, zmysłowych semi-transparentnych i żakardowych bluzek – po nadających sylwetce swobodnego, ale szykownego charakteru spódnic i sukienek ze szlachetnych, nowoczesnych tkanin przyjaznych planecie.

Całość dopełnia charakterystyczny dla marki model trencza o nazwie – Stella – uosabiającego dyskretny szyk. Wykonany z błyszczącej, przeciwdeszczowej tkaniny wiskozowej w odcieniu gwieździstej czerni idealnie sprawdzi się zarówno na dzień jak i na wieczór. Obie linie – BASIC i DENIM można łączyć ze sobą w nieskończoną ilość konstelacji opierających się na sezonowości, zachowujących kwintesencję kobiecej delikatności a jednocześnie podkreślających unikalne cechy właścicielki.

Reklama

"BASIC / DENIM to dla nas bliskość, komfort, autentyczność. Odzwierciedlają to zdjęcia autorstwa duetu Kulesza & Pik będące realizacją naszych marzeń o kampanii eterycznej, przepełnionej bliskością, dotykiem. Spotkanie dwóch tak bardzo różnych bohaterek – hipnotyzującej Pauliny o urugwajskich korzeniach z delikatnym, słowiańskim charakterem Marii, których rozmowy o przygodzie, relacjach i pragnieniu wolności w subtelny sposób dopełnia kolekcja marki" – mówi Marta. Proces realizacji sesji celebrował tymczasowo spowolnione tempo świata i brak sezonowości. Kampania została zrealizowana w całości analogowo na kliszach oraz wywołana wykorzystując metody tradycyjnej obróbki materiałów fotograficznych. Proces był ucieleśnieniem podejścia marki do tworzenia mody zrównoważonej i wielosezonowej.

Mat.prasowe
Mat.prasowe
Mat.prasowe
Reklama
Reklama
Reklama