Reklama

Po kilku latach przerwy, ten renomowany dom mody postanowił wrócić do głównego nurtuy, przynosząc ze sobą swoją niezwykłą wizję projektowania. Amerykańska marka Donny Karan powraca na scenę mody i robi to w wielkim stylu. W kampanii pojawiają się najsławniejsze modelki lat 90., prawdziwe ikony modelingu.

Reklama

Marka Donna Karan New York powraca na rynek mody

Donna Karan to marka, o której marzyła każda kobieta w latach 90. Jej projekty były zawsze eleganckie, minimalistyczne, a przy tym kobiece. I choć sama projektantka odeszła z niej w 2016 roku, teraz z radością patrzy na powrót kultowego brandu. Nowa, na swój sposób debiutancka kolekcja marki Donna Karan, skupi się na uhonorowaniu jej spuścizny, wyraźnie czerpiąc inspirację z jej archiwalnych kolekcji. Wcale nas to nie dziwi, bo nowe, młode pokolenie it-girls, w tym Kendall Jenner i Nicole Richie pokazują się w kreacjach vintage od Donny Karan, które doceniają za ponadczasową elegancję.

„Nowa Donna Karan będzie nowoczesnym systemem ubierania się stworzonym na nowo dla współczesnych kobiet, które pragną dostępnego luksusu i zaspokoi wszystkie potrzeby związane ze stylem życia nowego konsumenta i nowej ery", powiedział Morris Goldfarb, prezes i dyrektor generalny G-III w wywiadzie dla magazynu WWD.

Co znajdziemy w nowej kolekcji? Przede wszystkim klasyczne dla Donny Karan elementy garderoby nazwane „System of Dressing” Będzie więc body, trencz, dopasowana czarną spódnica, garniturowe spodnie z szerokimi nogawkami i oczywiście kombinezon utrzymane głównie bazowej kolorystyce: czerni i bieli. Oprócz ubrań, w ofercie znajdziemy także akcesoria: okulary, torby, buty i paski oraz perfumy.

Kampania Donny Karan z supermodelkami

Aby zilustrować swoją odnowioną, a jednocześnie dobrze znaną estetykę, właściciele marki Donny Karan - grupa G-III, postanowili stworzyć niezapomnianą kampanię „In woman we trust”, o której będzie huczał cały świat mody. Dlatego zaprosili do niej osiem największych supermodelek lat 90.: Amber Vallettę, Carolyn Murphy, Cindy Crawford, Imaan Hammam, Karlie Kloss, Lindę Evangelistę, Liyę Kebede i Shalom Harlow, a sfotografowała je sama Annie Leibovitz.

„Siła. Zmysłowość. Wzmocnienie. Poczuj uniwersalną moc ośmiu niezwykłych kobiet dzięki potężnym zdjęciom. Razem ucieleśniają przeszłość i teraźniejszość ponadczasowej wizji Donny Karan New York oraz nową przyszłość dla kobiet na całym świecie” - taki przekaz marka promuje na swoim Instagramie.

Reklama

Kampania reklamowa marki Donny Karan to opowieść o prawdziwej sile i pewności siebie, które każdy może odnaleźć w swoim codziennym życiu.

Reklama
Reklama
Reklama