Reklama

Mission Swim to marka kostiumów kąpielowych stworzona przez Ewę Chodakowską, najpopularniejszą w Polsce trenerkę fitness oraz butik APAPAT, wyjątkowe miejsce oferujące selekcję najlepszych światowych marek bielizny i strojów kąpielowych. Druga kolekcja marki zatytułowana High Summer 2018, została zainspirowana klimatem Los Angeles. Twarzą (i ciałem!) jej kampanii reklamowej została Magdalena Frąckowiak, a zdjęcia wykonała Magdalena Łuniewska, znana z delikatnego podejścia do kobiet - ich piękna i zmysłowości. Pastelowe kolory, seksowne kształty, unikatowe printy – bez wątpienia tę kolekcję stworzono z myślą o kobietach, które uwielbiają spędzać czas na plaży.

Reklama

Przypomnijmy jeszcze, co o swojej marce mówiła sama Ewa Chodakowska. „Od lat wiele czasu spędzam zawodowo i prywatnie w bikini. Przez ten czas dostawałam wiele propozycji współpracy od rozmaitych marek. Ale nie chciałam wiązać się z jedną z nich, być tylko częścią kampanii reklamowej. Pragnęłam współtworzyć coś, w co głęboko wierzę, coś, co ma swoją misję, do której uda się przekonać kobiety, które spotykam na co dzień – fantastyczne, mądre, zaangażowane i ambitne” – mówi Ewa Chodakowska, współwłaścicielka marki Mission Swim. Zobaczcie najnowszą kolekcję!

Reklama
Reklama
Reklama