Polska marka podbija światowy rynek mody. Właśnie rozpoczeła współpracę z...
1 z 7
Local Heroes podbija światowy rynek mody od ponad dwóch lat. Ale tego nie spodziewał się nikt! Polska marka stworzyła kolekcję specjalnie dla Disneya!
Polecamy też: Polska marka Local Heroes wypuściła charytatywny kalendarz! Tak wyglądają prawdziwe… Miss World!
Local Heroes dla Disneya
To ogromne osiągnięcie i wyróżnienie. Marka stworzona przez Aretę Szputę i Karolinę Słotę, idealnie wpasowuje się do świata stworzonego przez Disneya. Barwne nadruki, kolorystyczne szaleństwo, zamiłowanie popkulturą i nieograniczona wyobraźnia. To cechy charakterystyczne dla Local Heroes. Nowa mini kolekcja - „Piękna i Bestia”, stworzona specjalnie dla Disneya właśnie trafiła do sprzedaży. Od 15 marca dostępna jest na stronie Local Heroes. W ramach kampanii, powstała wyjątkowa sesja zdjęciowa. Fotografie autorstwa Charlotte Rutherford, od dłuższego czasu mogliśmy podziwiać na Instagramie polskiej marki. Co o samej współpracy mówiły właścicielki Local Heroes?
„Od pomysłu do realizacji minęło sporo czasu. Żeby dołączyć do rodziny Disneya, trzeba spełnić całą listę wymagań, a przede wszystkim długo, długo się starać, żeby w ogóle móc wziąć udział w tym castingu. Nie odbyło się bez kilku prezentacji w Power Poincie i wizyty w ich siedzibie Londynie. Jednak przejście tej selekcji to wielkie wyróżnienie na światowym poziomie”, zdradziły założycielki marki w rozmowie z Elle.
W wywiadzie podkreśliły, że kolekcja była bardzo dynamiczna, a sam koncept zmieniał się wiele razy. „Chciałyśmy dopracować każdy szczegół, jak najlepiej, ponieważ taka okazja nie zdarza się codziennie. Ale koniec końców, jesteśmy bardzo zadowolone z efektów i nie możemy się doczekać, żeby pokazać ją światu!”, mówiła Karolina Słota.
Początki Local Heroes
Właścicielki i projektantki polskiej marki Local Heroes, Areta Szpura i Karolina Słota od lat projektują ubrania dla odważnych, pewnych siebie osób. Marka jest dedykowana jest osobom, które lubią wyróżniać się w prosty, czasem zabawny sposób. Filozofia projektu nie jest całkowicie oparta na jednym trendzie ale koncentruje się na unikalnym kierunku ulicznego stylu i młodzieżowej nostalgii.
Świat usłyszał o nich po raz pierwszy, gdy Justin Bieber pokazał się w t-shircie ich projektu. Od tamtej pory, produkty polskiego brandy Polek doceniły m.in. Rihanna, Cara Delevigne, Miley Cyrus, Anja Rubik czy Rita Ora.
W naszej galerii, zobaczysz wyjątkową kolekcję Local Heroes dla Disneya. Zapraszamy!
Polecamy też: "To nie są źli ludzie". Zuza Krajewska pokazała życie chłopców z poprawczaka. Poruszający projekt!
2 z 7
Polecamy też: Polska marka Local Heroes wypuściła charytatywny kalendarz! Tak wyglądają prawdziwe… Miss World!
Polecamy też: "To nie są źli ludzie". Zuza Krajewska pokazała życie chłopców z poprawczaka. Poruszający projekt!
3 z 7
Polecamy też: Polska marka Local Heroes wypuściła charytatywny kalendarz! Tak wyglądają prawdziwe… Miss World!
Polecamy też: "To nie są źli ludzie". Zuza Krajewska pokazała życie chłopców z poprawczaka. Poruszający projekt!
4 z 7
Polecamy też: Polska marka Local Heroes wypuściła charytatywny kalendarz! Tak wyglądają prawdziwe… Miss World!
Polecamy też: "To nie są źli ludzie". Zuza Krajewska pokazała życie chłopców z poprawczaka. Poruszający projekt!
5 z 7
Polecamy też: Polska marka Local Heroes wypuściła charytatywny kalendarz! Tak wyglądają prawdziwe… Miss World!
Polecamy też: "To nie są źli ludzie". Zuza Krajewska pokazała życie chłopców z poprawczaka. Poruszający projekt!
6 z 7
Polecamy też: Polska marka Local Heroes wypuściła charytatywny kalendarz! Tak wyglądają prawdziwe… Miss World!
Polecamy też: "To nie są źli ludzie". Zuza Krajewska pokazała życie chłopców z poprawczaka. Poruszający projekt!
7 z 7
Polecamy też: Polska marka Local Heroes wypuściła charytatywny kalendarz! Tak wyglądają prawdziwe… Miss World!
Polecamy też: "To nie są źli ludzie". Zuza Krajewska pokazała życie chłopców z poprawczaka. Poruszający projekt!