Reklama

Paryski dom mody Saint Laurent po raz pierwszy w historii stworzył specjalną kolekcję dla dwóch znanych sklepów internetowych: Net-a-porter i Mr Porter. Na kolekcję składają się ubrania dla kobiet i mężczyzn, buty i torebki. W Net-a-porter już jest dostępnych 29 ubrań (m.in. skórzana kurtka, dżinsy, dżinsowa kurtka, płaszcz, sukienki) i dodatków zainspirowanych ikonami muzyki rockowej od lat 60. po lata 90. Jak tłumaczy Elizabeth von der Goltz z Net-a-porter, Saint Laurent świetnie rozumie ducha muzycznego buntu i od dawna promuje związany z nim seksowny i trochę androgyniczny styl. Kolekcja cieszy się sporym powodzeniem, choć do tanich nie należy. Za etui na karty trzeba bowiem zapłacić 275 dolarów, czyli ponad tysiąc złotych, a za najdroższą sukienkę 6500 dolarów, czyli prawie 25 tysięcy złotych. Cóż, trzeba przyznać, że bunt w wydaniu Saint Laurent jest dość kosztowny!

Reklama
Reklama
Reklama
Reklama