Reklama

Najnowsza kolekcja torebek marki Marc Jacobs na sezon jesień-zima 2022 ma na celu celebrowanie dziedzictwa marki. Do tej współpracy marka postanowiła zaprosić supermodelkę Larę Stone, która w niezwykły sposób na odważnych fotografiach pokazała ducha marki, która zachęca swoich klientów do wyrażania siebie. Kto wykonał zdjęcia? Jakie osoby pracowały na planie? Jak prezentują się produkty na zdjęciach?

Reklama

PRZECZYTAJ O: Najnowsza kampania marki Gucci inspirowana kultowymi filmami Stanleya Kubricka

Najnowsza kampania marki Marc Jacobs z udziałem Lary Stone

Marka Marc Jacobs zaprezentowała swoją najnowszą kolekcję torebek na sezon jesień-zima 2022, a w kampanii je promujące wzięła udział światowej sławy supermodelka Lara Stone. Pozowała przed obiektywem wybitnej fotografki Hanny Moon, za stylizacje odpowiadała Emma Wyman, a za scenografię opracowywał Jabeza Bartlett. Za fryzury na planie odpowiadał stylista Joey George, a odważny, mocno rzucający się w oczy wykonała wizażystka Fara Homidi, a stylizacjami paznokci zajęła się Alicja Torello, aby całość wyglądała oszałamiająco. Zdjęcia charakteryzują się odważną, jaskrawą paletą kolorów i lekkim ziarnem, które dodaje niepowtarzalnego klimatu vintage. Dodatkowo duże sztuczne rzęsy, które Lara ma na wszystkich zdjęciach bardzo przywołują stylistykę lat 60. ubiegłego wieku. Najpopularniejsze modele torebek marki Marc Jacobs, takie jak Terry Tote Bag i The Colorblock Snapshot zostały świetnie wplecione w stylistykę zdjęć, gdzie ich akcenty kolorystyczne i kształty idealnie wpasowują się w klimat każdego ze zdjęć. Trzeba przyznać, że Hanna Moon wykonała niezwykłą pracę, eksperymentując z perspektywami, oświetleniem i nasyceniem kolorów na każdym zdjęciu.

Reklama

Lara Stone na każdym zdjęciu pokazuje zupełnie inny charakter. Na jednym jest pewną siebie kobietą trzymającą czerwony balon, a na drugim tajemniczą osobą leżącą na łóżku w sukience ze zwierzęcym printem. Choć zdjęcia na pierwszy mogą wydawać się niespójne, lekko chaotyczne, jest to zamierzony efekt, który ma na celu pokazać wielowymiarowość i zadaniowość marki. Które zdjęcie podoba Wam się najbardziej?

Reklama
Reklama
Reklama