Reklama

Słynna marka jubilerska zbudowana wokół idei kreatywności i wyrażania siebie, przedstawia nowe wcielenie swojego ikonicznego symbolu. W swojej świątecznej kampanii TOUS prezentuje misia w nowej, trójwymiarowej odsłonie. Przenosząc misia w trzeci wymiar, marka kontynuuje odświeżanie swojej estetyki, jeszcze bardziej stawiając w jej centrum siłę nieskrępowanej kreatywności.

Reklama

Nowa kampania to opowieść o procesie twórczym. Wielowymiarowość staje się w nim nadrzędną wartością, z kolei inspiracje światem mody oraz chwytliwa ścieżka muzyczna nadają filmowi lekkiego, komercyjnego charakteru. Kampania w jasny sposób oddaje nowego ducha odświeżonej marki TOUS – opartego na kontakcie z odbiorcami, pomaganiu im w wyrażaniu siebie, ale też po prostu na dobrej zabawie.

materiały prasowe

Miś TOUS jest stałym elementem wizerunku marki od 1985 roku. Teraz, po niemalże 40 latach, ikoniczny projekt maskotki doczekał się nowej, trójwymiarowej odsłony, nie tracąc jednak nic ze swojej sympatyczności. Nowy projekt misia przenosi nas w młodsze, współczesne wcielenie TOUS, natomiast jego unowocześniona forma pozwala marce na zabawę skalą, fakturą czy kolorami ikonicznego symbolu. Wystarczy jedno spojrzenie aby przybliżyć nas do nowego, zdigitalizowanego świata TOUS.

Podobnie jak w przypadku biżuterii TOUS, niezliczone wersje misia sprawiają, że może on być skierowany do każdego odbiorcy. Od absolutnej klasyki wykonanej ze srebra próby 925 aż po najbardziej kunsztowne, zdobione diamentami pavé modele z 18 karatowego żółtego złota, marka TOUS kieruje swój szeroki asortyment do grona współczesnych odbiorców biżuterii. Bez względu na wiek, płeć i poczucie estetyki, wśród propozycji TOUS absolutnie każdy znajdzie biżuterię dla siebie, między innymi modele zdobione kamieniami szlachetnymi, w tym labradorytami, ametystami czy kornelianami, które wnoszą do kolekcji beztroskiego ducha stylowych eksperymentów. Bo biżuteria, tak jak moda, nabiera sensu dopiero wtedy, kiedy staje się dobrą zabawą.

materiały prasowe
Reklama

TOUS to marka biżuterii, dzięki kreatywność i autoekspresja nabierają blasku. Obecna w 46 krajach marka posiada ponad 700 sklepów, a jej obroty w 2021 roku wyniosły 384 miliony euro. Siłą napędową przedsiębiorstwa są 4 tysiące pracowników, którzy razem tworzą TOUS zgodnie z misją marki: „Wymyślamy, nakreślamy i budujemy nasz własny świat przy użyciu rąk i serc. Świat, który wzbudza radość, entuzjazm i pasję, i który poprawia samopoczucie”. Misję marki podsumowuje sześć słów: „We craft a world of joy”. Takiej misji trudno nie kibicować!

Reklama
Reklama
Reklama