Reklama

Kolejna odsłona kampanii Reebok Always Classic należy do kultowego modelu Freestyle Hi. W Polsce buty te reklamują Natalia Nykiel i Anna Augustynowicz. Ale na początek parę słów o Reebok Classic Freestyle Hi. Ten model zaprojektowany w latach 80. z myślą o kobietach stał się jednym z najbardziej rozpoznawalnych butów marki Reebok. Jego podwyższona, skórzana cholewka komfortowo podtrzymuje stopę, a dodatkowe zapięcie na paski w kostce pozwala dopasować but dla maksymalnej wygody.

Reklama

Polskie twarze marki Reebok

Natalii Nykiel przedstawiać nie raczej nie trzeba. To wokalistka, która szturmem podbija polską scenę muzyczną. Jej debiutancka płyta zyskała miano złotej, a ostatnia zatytułowana Discordia została uznana przez wielu za najlepszą polską płytę 2017 roku. Na swoim koncie ma setki koncertów i wystąpień na takich wydarzeniach jak m.in. Audioriver Festival i Orange Warsaw Festival.

Reebok Classic Freestyle Hi to najbardziej rozpoznawalne buty marki Reebok

Drugą bohaterką cyklu Always Classic jest Ania Augustynowicz, modelka, która współpracowała przy sesjach zdjęciowych dla takich marek jak Lanvin, Guess, Local Heroes i Reserved. Oprócz tego studiuje grafikę projektową, a niedawno rozpoczęła przygodę z ilustracją.

Przypomnijmy, że w globalnej odsłonie projektu Reebok Always Classic udział wzięły m.in.supermodelka Gigi Hadid, wokalistka Ariana Grande, i raper Lil Yachty. Jak na ich tle wypadły polskie ambasadorki?

Natalia Nykiel w kampanii Reebok Always Classic.

Materiały prasowe
Reklama

Anna Augustynowicz w kampanii Reebok Always Classic.

Materiały prasowe
Reklama
Reklama
Reklama