Reklama

Po śmierci Karla Lagerfelda, świat mody długo nie mógł się otrząsnąć. W lutym odszedł jeden z największych kreatorów mody w historii, zostawiając dom mody Chanel, którym dowodził od 1983 roku, włoskie Fendi oraz swoją autorską markę. Niemiecki projektant miał jednak sporo do powiedzenia w kwestii wyboru kreatywnego zespołu i następców. Prawdopodobnie Karl Lagerfeld sam wyznaczył następcę w swojej marce, żeby kontynuował jego wizję.

Reklama

Kto będzie odpowiedzialny za wizerunek marki Karla?

Świat mody obiegła informacja, iż Carine Roitfeld, ceniona stylistka, redaktorka kultowych magazynów i osobistość świata mody, dostała nową posadę w marce Karla Lagerfelda. Roitfeld obejmie stanowisko style advisor, a jej głównym zadaniem będzie rozwijanie wizji zmarłego projektanta, w ścisłej współpracy z obecnym dyrektorem kreatywnym, którym jest Hun Kim.
„Posiadamy silny zespół projektowy, który ustanowił sam Karl, włączając dyrektora kreatywnego Hun Kim”, mówi Paolo Righi, CEO marki. „W połączeniu z talentem Carine, jako „style advisor”, będziemy celebrować kultową estetykę projektów Karla i wspólnie wprowadzimy ją w życie”, dodaje Righi. Carine Roitfeld niejednokrotnie współpracowała z Lagerfeldem, a prywatnie łączyła ich wieloletnia przyjaźń. „Jestem wdzięczna za możliwość współpracy z Karlem przez tyle lat – dzieliliśmy nie tylko relację zawodową, ale także głęboką przyjaźń”, powiedziała Roitfeld. „On na zawsze pozostanie legendą, która na nowo zdefiniowała pojęcie mody i fotografii. Czuję się zaszczycona współpracą z jego autorską marką i możliwością realizacji jego kultowych wizji”, dodaje. Efekty pracy Carine Roitfeld będziemy mogli podziwiać w kolekcji na sezon wiosna-lato 2020, na którą czekamy z niecierpliwością.

Carine Roitfeld i Karl Lagerfeld

East News
Reklama

Carine Roitfeld, nowa "style advisor" marki Karl Lagerfeld

ONS
Reklama
Reklama
Reklama