Reklama

Grupa CCC we współpracy z Wydziałem Sztuki Uniwersytetu Technologiczno-Humanistycznego w Radomiu rozstrzygnęła konkurs „Zaprojektuj kolekcję dla CCC”. Celem inicjatywy jest identyfikacja młodych talentów w dziedzinie projektowania obuwia, torebek i akcesoriów. Uczestnicy mieli za zadanie zaprojektować kolekcję kapsułową dla jednej z marek własnych Spółki – Gino Rossi, Lasocki, Jenny Fairy czy Sprandi. Nagroda główna została przyznana Justynie Torbickiej za propozycję konceptu dla marki Sprandi. W ramach wygranej, poza nagrodą pieniężną, laureatka otrzyma także możliwość odbycia stażu w Dziale Kreacji Grupy CCC.

Reklama

– Założeniem projektu jest wyłonienie najbardziej utalentowanych studentów, a także stworzenie artystom wkraczającym w świat mody okazji do zaprezentowania swoich umiejętności projektowania butów i torebek. Komisja konkursowa, wybierając zwycięzców, zwracała uwagę nie tylko na dostosowanie propozycji do bieżących trendów, ale także ich funkcjonalność oraz użyteczność. Zgłoszone prace były bardzo ciekawe i wpisywały się w wizję marek CCC – mówi Valeriya Musina, Dyrektor Kreatywny Grupy CCC.

Mat.prasowe

W wyniku rozstrzygnięcia wyróżniono projekt kolekcji kapsułowej dla marki Sprandi, przygotowany przez Justynę Torbicką. Poza nagrodą pieniężną, laureatka otrzyma także możliwość odbycia stażu w Dziale Kreacji Grupy CCC.

- Uczestnicy konkursu stworzyli interesujące projekty zgodne z tematami przewodnimi organizatora. Dlatego gratuluję zwyciężczyni oraz każdej osobie, która podjęła się stworzenia kolekcji kapsułowej. Dla studentów takie inicjatywy to szansa, aby pokazać nie tylko swój talent, ale także zobaczyć, jak faktycznie wygląda proces tworzenia dla dużych firm. Było to nie lada wyzwanie, któremu sprostali i pokazali swoją pasję do mody – mówi dr hab. Hanna Wojdała-Markowska, pełniąca funkcję komisarza konkursu, z Wydziału Sztuki Uniwersytetu Technologiczno-Humanistycznego w Radomiu.

Konkurs „Zaprojektuj kolekcję dla CCC” skierowany do studentów uczelni o profilu artystycznym ma na celu wyłonienie najbardziej utalentowanych osób w dziedzinie projektowania obuwia, torebek i akcesoriów. Uczestnicy proszeni są o opracowanie kolekcji kapsułowej zgodnie ze wskazanymi przez organizatorów tematami przewodnimi: „Be Fashion – Be Trendy – Be Eco” oraz „Fashion w świecie post-pandemic”. W ramach konkursu należy przygotować – moodboard ilustrujący ideę koncepcji, projekt co najmniej pięciu modeli obuwia i co najmniej trzech modeli toreb, a także załączyć opis techniczny dwóch wybranych przez autora modeli.

Oprócz radomskiego Wydziału Sztuki Uniwersytetu Technologiczno-Humanistycznego do tej pory Grupa CCC nagrodziła również studentów z łódzkiej ASP. W tym roku zrealizowane zostaną także kolejne odsłony konkursu we współpracy z uczelniami artystycznymi w całym kraju. Dodatkowo, po zakończeniu wszystkich edycji, Spółka ma zamiar wyprodukować i wprowadzić do sprzedaży wybrane kolekcje.

Reklama

Materiał powstał z udziałem marki CCC

Reklama
Reklama
Reklama