Reklama

Od samego początku istnienia, Diesel decydował się na niekonwencjonalne akcje. To on jako jeden z pierwszych w 1995 roku wprowadził znaczący w świecie mody sklep internetowy, a w kampanii pokazał dwóch całujących się mężczyzn. Zainwestował również w hotelarstwo, a pierwszy sklep otworzył w Nowym Jorku... na przeciwko słynnego Levis'a. Jego działania nie pozostawały niezauważone. Teraz kolejna nietypowa kolaboracja jest na ustach mediów na całym świecie.

Reklama

Marka zdecydowała się właśnie na współpracę z kultowym w Berlinie kebabem, czyli Mustafa Gemüse Kebap. Wspólnymi siłami stworzyli kolekcję, w skład której wchodzą bluzy, t-shirty oraz czapki ze specjalnie przerobionymi na tę okazję logo obu firm. Podobno twórców zainspirowała ulica, a dokładniej kolejka ludzi stojących do słynnej budki, która znajduje się na Kreuzbergu. Właściciel Mustafa Gemüse Kebap twierdzi z kolei, że to zasługa podawania całej ekipie Diesel'a świeżych kebabów przez cały czas trwania współpracy. Co ciekawe, powstała również książka kucharska, w nakładzie 4 tys. egzemplarzy, która zastąpiła standardowy lookbook!

Reklama

Teraz możecie zobaczyć efekty tej kolaboracji w naszej galerii. Macie większą chęć na zakup kebaba czy któregoś elementu z najnowszej kolekcji?

Reklama
Reklama
Reklama