Marka Diesel stworzyła kolekcję z popularnym... kebabem!
Sprawdźcie, czy to smakowita współpraca
Od samego początku istnienia, Diesel decydował się na niekonwencjonalne akcje. To on jako jeden z pierwszych w 1995 roku wprowadził znaczący w świecie mody sklep internetowy, a w kampanii pokazał dwóch całujących się mężczyzn. Zainwestował również w hotelarstwo, a pierwszy sklep otworzył w Nowym Jorku... na przeciwko słynnego Levis'a. Jego działania nie pozostawały niezauważone. Teraz kolejna nietypowa kolaboracja jest na ustach mediów na całym świecie.
Marka zdecydowała się właśnie na współpracę z kultowym w Berlinie kebabem, czyli Mustafa Gemüse Kebap. Wspólnymi siłami stworzyli kolekcję, w skład której wchodzą bluzy, t-shirty oraz czapki ze specjalnie przerobionymi na tę okazję logo obu firm. Podobno twórców zainspirowała ulica, a dokładniej kolejka ludzi stojących do słynnej budki, która znajduje się na Kreuzbergu. Właściciel Mustafa Gemüse Kebap twierdzi z kolei, że to zasługa podawania całej ekipie Diesel'a świeżych kebabów przez cały czas trwania współpracy. Co ciekawe, powstała również książka kucharska, w nakładzie 4 tys. egzemplarzy, która zastąpiła standardowy lookbook!
Teraz możecie zobaczyć efekty tej kolaboracji w naszej galerii. Macie większą chęć na zakup kebaba czy któregoś elementu z najnowszej kolekcji?
1 z 7
Kolekcja jest w sprzedaży od 3 września.
2 z 7
Można ją znaleźć w wybranych punktach sprzedaży oraz w sklepie internetowym.
3 z 7
Koszulki kosztują 52 euro, natomiast jeansy 211 euro.
4 z 7
Kolekcja DIESEL X MUSTAFA miała premierę podczas Berlin Bread&Butter Festival.
5 z 7
Choć ubrania te są raczej monochromatyczne, uwagę zwracają kolorowe grafiki.
6 z 7
Elementy są idealne zarówno dla kobiet, jak i mężczyzn.
7 z 7
Kolekcja powstała na cześć samego miejsca, ale także w hołdzie dla osób, które są podstawą ulicznej mody.