Zobacz stylową kampanię polskiej marki MAKO!
Ta kolekcja to subtelny flirt z dzikim zachodem!
MAKO to niezależna polska marka skórzanych toreb i butów obecna na rynku od 2011 roku. „Projektujemy dodatki, które dodają mocy", mówi Anna Sękowska, założycielka marki. „Stawiamy na proste, przejrzyste formy, wybieramy najwyższej jakości, miękkie skóry, a na koniec dodajemy "to coś", czyli np. zewnętrzny szew w torbie czy unikalne wzory cięć lub subtelny haft w botkach. Chcemy by nasze projekty pozwalały się wyróżniać”. Nowa kolekcja marki właśnie trafiła do sprzedaży.
Najmocniejsze akcenty nowej kolekcji MAKO to rockowa nerka „cross-body”, kobiecy mini-kuferek oraz botki w stylu kowbojskim. Klasyczne modele dostępne są nie tylko w ponadczasowej czerni, niektóre z nich pojawiają się również w świetlistej bieli. W kolekcji nie mogło zabraknąć miękkich, skórzanych worków oversize, które są znakiem rozpoznawczym marki. Każdy projekt bazuje na miękkości naturalnej, włoskiej skóry typu sauvage. Wszystkie produkty MAKO powstają w wyselekcjonowanych manufakturach w Polsce, Włoszech, Hiszpanii i Portugalii.
Nowa kolekcja jest dostępna na www.mako-store.pl oraz w atelier MAKO, które mieści się na ostatnim piętrze kamienicy przy ulicy Mokotowskiej 51/53 w Warszawie.
1 z 10
Kampania polskiej marki MAKO na wiosnę/lato 2019.
2 z 10
Kampania polskiej marki MAKO na wiosnę/lato 2019.
3 z 10
Kampania polskiej marki MAKO na wiosnę/lato 2019.
4 z 10
Kampania polskiej marki MAKO na wiosnę/lato 2019.
5 z 10
Kampania polskiej marki MAKO na wiosnę/lato 2019.
6 z 10
Kampania polskiej marki MAKO na wiosnę/lato 2019.
7 z 10
Kampania polskiej marki MAKO na wiosnę/lato 2019.
8 z 10
Kampania polskiej marki MAKO na wiosnę/lato 2019.
9 z 10
Kampania polskiej marki MAKO na wiosnę/lato 2019.
10 z 10
Kampania polskiej marki MAKO na wiosnę/lato 2019.