Reklama

Emily Ratajkowski zdaje sobie sprawę, że zmysłowe ujęcia przyciągają obserwujących na Instagramie, a przez to kontrakty reklamowe oraz pieniądze i nie przejmuje się negatywnymi opiniami, że nie ma do zaoferowania nic poza nagością. Sama w rozmowie z Kourtney Kardashian stwierdziła: „Najczęstszą reakcją, gdy wrzucasz seksowne zdjęcie, jest: "O boże, znowu naga! Jesteś taka głupia, nie masz nic innego do zaoferowania!". Ale ja robię na tym biznes. Social media to część marki i to zabawne, gdy pomyślisz o białym, starszym facecie w garniturze, który mówi: "Nie traktujemy cię poważnie", a my zarabiamy więcej pieniędzy niż oni. Kocham to”.

Reklama

Teraz opublikowała kolejną serię swoich półnagich fotografii w najnowszej kolekcji kostiumów kąpielowych na lato 2019. Trzeba przyznać, że jest najlepszą reklamą własnej marki! Zobaczcie sami w naszej galerii.

Reklama
Reklama
Reklama