Debiut Kendall Jenner w kampanii Adidasa wywołał spore kontrowersje! Dlaczego?
Od chwili, gdy Kendall Jenner została twarzą Adidasa fani czekali na ten moment. Premierę właśnie miał filmik promocyjny (trzecia część serii „Original is never finished”), w którym u boku takich raperów, jak Playboi Carti, 21 Savage, Young Thug i James Harden, wystąpiła członkini rodziny Kardashianów. Jak wypadła?
Polecamy też: Kendall Jenner nową ikoną stylu? Doskonale łączy look z codziennością!
Artystyczna podróż Adidasa
Najnowsza kampania Adidas Originals jest niezwykła, bo nawiązuje do dzieł historycznych, łączących definicję oryginalności - „Narodzin Wenus” Botticellego oraz „Człowieka Vitruviana” Leonarda DaVinci. W spocie promocyjnym widzimy Kendall zamkniętą w szklanej trumnie. Równocześnie z remixem klasyka Franka Sinatry, „My Way” słyszymy tajemniczy głos celebrytki: „Zrobiłam to co musiałam. I zrobiłam to po swojemu”. Jednak filmik nie wszystkim się spodobał i spotkał się ze sporą krytyką...
Polecamy też: Kendall i Kylie Jenner zaprojektowały linię kostiumów kąpielowych! Co znajdziemy w kolekcji?
Kontrowersje wokół spotu Adidasa
Fani zarzucają marce, że ta poszła na łatwiznę zatrudniając członkinię rodu Kardashianów. Twierdzą, że dziewczyna nie ma nic wspólnego ze sportem i jest po prostu zwykłą celebrytką, a zatrudnienie zawdzięcza wyłącznie swojej popularności. Z podobnym odzewem ostatnio spotkała się również konkurencyjna kampania Pumy, która współpracuje z Kylie Jenner.
Polecamy też: Kendall Jenner w ogniu krytyki. Wszystko przez reklamę Pepsi, w której wystąpiła
Komentujący pamiętają również o niedawnej reklamie Pepsi, w której wystąpiła Kendall. Została wycofana z emisji już po jednym dniu, przez to, że uznano, iż trywializuje prawa obywatelskie i ważne społeczne problemy.