Reklama

Od chwili, gdy Kendall Jenner została twarzą Adidasa fani czekali na ten moment. Premierę właśnie miał filmik promocyjny (trzecia część serii „Original is never finished”), w którym u boku takich raperów, jak Playboi Carti, 21 Savage, Young Thug i James Harden, wystąpiła członkini rodziny Kardashianów. Jak wypadła?

Reklama

Polecamy też: Kendall Jenner nową ikoną stylu? Doskonale łączy look z codziennością!

Artystyczna podróż Adidasa

Najnowsza kampania Adidas Originals jest niezwykła, bo nawiązuje do dzieł historycznych, łączących definicję oryginalności - „Narodzin Wenus” Botticellego oraz „Człowieka Vitruviana” Leonarda DaVinci. W spocie promocyjnym widzimy Kendall zamkniętą w szklanej trumnie. Równocześnie z remixem klasyka Franka Sinatry, „My Way” słyszymy tajemniczy głos celebrytki: „Zrobiłam to co musiałam. I zrobiłam to po swojemu”. Jednak filmik nie wszystkim się spodobał i spotkał się ze sporą krytyką...

Polecamy też: Kendall i Kylie Jenner zaprojektowały linię kostiumów kąpielowych! Co znajdziemy w kolekcji?

Kontrowersje wokół spotu Adidasa

Fani zarzucają marce, że ta poszła na łatwiznę zatrudniając członkinię rodu Kardashianów. Twierdzą, że dziewczyna nie ma nic wspólnego ze sportem i jest po prostu zwykłą celebrytką, a zatrudnienie zawdzięcza wyłącznie swojej popularności. Z podobnym odzewem ostatnio spotkała się również konkurencyjna kampania Pumy, która współpracuje z Kylie Jenner.

Instagram


Polecamy też: Kendall Jenner w ogniu krytyki. Wszystko przez reklamę Pepsi, w której wystąpiła

Reklama

Komentujący pamiętają również o niedawnej reklamie Pepsi, w której wystąpiła Kendall. Została wycofana z emisji już po jednym dniu, przez to, że uznano, iż trywializuje prawa obywatelskie i ważne społeczne problemy.

Reklama
Reklama
Reklama