Każda para tworzy nową historię – kampania eobuwie.pl na sezon SS2021!
A Ty, jaką historię teraz opowiesz?

Eobuwie.pl zwraca uwagę na to, że bez względu co robimy, jak żyjemy, czym się zajmujemy i co kochamy, buty mają w nim swoje miejsce. Towarzyszą nam każdego dnia, w ważnych, ale i najzwyklejszych chwilach. Mając je na nogach tworzymy nowe, własne i niezapomniane historie. W kampanii SS21 eobuwie.pl pyta: A Ty, jaką historię teraz opowiesz?
Kampania reklamowa przedstawia 10 historii, z którymi z łatwością możemy się utożsamić. Połączenie natury z miejską urbanistyką stworzyło tło do zaprezentowania różnych modeli butów, które pozwalają cieszyć się chwilą w każdym miejscu i sprawdzają się w różnych warunkach. W szerokiej ofercie znajduje się niemal 180 tys. produktów (buty i akcesoria) od 580 marek, w tym casualowych i sportowych m.in: Adidas, Togoshi, Guess, Pinko, Tommy Hilfiger oraz Calvin Klein. Eobuwie.pl zachęca do cieszenia się z życia - modne i wygodne fasony obuwia umożliwiają wyrażanie swojego stylu oraz intensywny i aktywny tryb życia. W ofercie multibrandowego sklepu znajdziemy modele butów “podróżujących za darmo”, by na co dzień mogły z nami spacerować, zdobywać górskie szczyty,“biegać po mieście” lub przesiadywać w domu.
Z kadrów przebijają emocje: energia, radość, witalność, swoboda, dążenie do celu i pokonywanie trudności. Nowoczesne fasony obuwia umożliwiają podkreślenie własnego stylu oraz zabawę trendami. Eobuwie.pl podkreśla, że życie składa się z chwil, które budują naszą unikalną historię. Marka chce być obecna zarówno podczas ważnych wydarzeń, jak i tych tych najzwyklejszych. Eobuwie.pl daje klientom możliwość doświadczania historii, kupowania produktów gdziekolwiek są - marka szybko, bezpłatnie i bezpiecznie je dostarczy. Możliwość wyrażenia siebie, swojego indywidualizmu za pomocą najmodniejszych stylizacji - to clou całej historii.
Najnowszym spotem chcemy pokazać, że eobuwie.pl towarzyszy Klientom każdego dnia. Wierzymy, że wyjątkowe chwile ale i codzienność warto przeżywać w wygodnych, modnych, dopasowanych do nas i naszych potrzeb butach. Stawiamy na wygodę i modę, tak aby swobodnie i w swoim stylu móc tworzyć i opowiadać własną historię - mówi Beata Dąbrowska, dyrektor marketingu w eobuwie.pl.
Dla marki bardzo ważna jest wielokonałowość i łatwość dokonywania zakupów. Ofertę eobuwie.pl można znaleźć i kupić w aplikacji mobilnej, na stronie internetowej lub w sklepie stacjonarnym. Klienci korzystają z szybkiej, bezpiecznej i darmowej dostawy i mają 30 dni na zwrot produktów.
Dla marki bardzo ważna jest wielokonałowość i łatwość dokonywania zakupów. Ofertę eobuwie.pl można przeglądać w aplikacji mobilnej, a zakupy zrobić na stronie internetowej lub w sklepie stacjonarnym. Klienci korzystają z szybkiej, bezpiecznej i darmowej dostawy i mają aż 30 dni na zwrot produktów. Pełna nowa kolekcja dostępna jest już na eobuwie.pl i wszystkich jej zagranicznych odsłonach.
Eobuwie.pl SA jest liderem rynku sprzedaży obuwia i akcesoriów online w Europie Środkowo-Wschodniej, oferującym niemal 180 tys. produktów od 580 marek. Spółka działa obecnie na 16 europejskich rynkach.
Zobacz także
Nowa kampania Apart Beads Collection na lato
Współpraca reklamowa
HalfPrice prezentuje nową kampanię na sezon wiosna-lato 2024
Współpraca reklamowa
Najnowsza kampania Apart z udziałem gwiazd. Zobacz!
Współpraca reklamowa
Galeria
Pokazywanie elementów od 1 do 3 z 12