Reklama

„Najlepiej Ci w byciu sobą” - to ważne przesłanie, a także wynik badań zleconych przez Zalando w ramach nowej kampanii na temat dojrzałości polskich kobiet. Firma coraz aktywniej angażuje się w istotne kwestie społeczne. Do najnowszej kampanii zaprosiła znaną artystkę, Katarzynę Nosowską.

Reklama

ZOBACZ TAKŻE: Plejada gwiazd na premierze serwisu streamingowego Max! Dawno tyle największych gwiazd nie pojawiło się w jednym miejscu…

Jak dziś wygląda dojrzałość kobiet w Polsce?

Dzięki najnowszej kampanii Zalando sprawdzono, jaki wpływ na życie kobiet w Polsce ma dojrzałość. Report stworzyła agencja badawcza Herstories, która przebadała kobiety w wieku 30-60 lat. Pod uwagę wzięto takie obszary życia, jak kariera, rozwój osobisty, związki, seksualność oraz styl i wyrażanie się poprzez ubiór.

Jak się okazało, dla znacznej większości kobiet wiek w kwestii uczuć nie ma znaczenia, a ponad 70% kobiet po 50 r.ż. nie ma problemu z ubieraniem się według najnowszych trendów!

mat.prasowe ZALANDO

Katarzyna Nosowska inspiruje kobiety do „bycia sobą”

Kampania Zalando zachęca do wyrażania własnego „Ja” kobiety w każdym wieku. Katarzyna Nosowska, jako twarz nowej kampanii dzieli się własnymi doświadczeniami na temat dojrzewania, inspirując do uwolnienia się od nakładanych na kobiety oczekiwań społecznych.

Katarzyna Nosowska dla Zalando

mat.prasowe ZALANDO

CZYTAJ TEŻ: Kolekcja Chanel Cruise 2024/25 w której odbijają się promienie słońca. Wakacyjna linia eksploruje nowe horyzonty...

„Dla mnie dojrzałość zaczyna się wtedy, gdy decydujemy się stanąć w prawdzie, a starość, kiedy rezygnujemy ostatecznie z pragnienia wyrażenia siebie w pełni.

Reklama

Ciało - to inna para kaloszy - ono nieustannie zmierza w kierunku rozpadu, natomiast nasza esencja może lub nie musi podupaść. To jest ten cudowny moment w życiu, gdy opinie (miłe i niemiłe) z zewnątrz nie mają już dla mnie znaczenia. Liczy się tylko lekkość bycia w zgodzie ze sobą.” - Katarzyna Nosowska.

mat.prasowe ZALANDO
Reklama
Reklama
Reklama